האם lcd "pal" יעבוד בארץ כמו שצריך או רק" multisystem"?

  • פותח הנושא פותח הנושא RONENA
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

RONENA

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
האם lcd "pal" יעבוד בארץ כמו שצריך או רק" multisystem"?

אני שואל כי אני בודק אופציה של להזמין מבריטניה.
תודה מראש.
 

PAL B/G של בריטניה אמור לעבוד בארץ.
 
באנגליה זה PAL I זה לא זהה

כמובן זה רק לשידור ולא לחיבור דרך ממיר
 
adido אתה יכול בבקשה לפרט את התשובה שלך? כי לא הבנתי מה יעבוד ומה לא יעבוד?

זה הדגם הניבדק (כתוב שזה PAL) :
http://cgi.ebay.co.uk/Samsung-LE46A...14&_trkparms=72:1301|66:2|65:12|39:1|240:1308

האם הטלויזיה תפעל תקין בעזרת חיבור hdmi של יס?
 

תברר עם המוכר איזה סוגי PAL יש לה (אם גם B/G).
עם ממיר YES HD דרך חיבור HDMI לא אמורה להיות בעיה.
 
ואתה יודע שלמסך הזה יש רק pal i ?
 

הוא שאמרתי,

ההבדל הבסיסי בין הסוגים הוא הרווח בין ערוץ הקול לערוץ התמונה
ב I זה 6 מג"ה וב BG זה 5.5 (או להיפך...)
המשמעות היא שהטיונר שונה.
לגבי שימוש כמסך בלבד אני מניח שלא יהיו בעיות
אבל אינני יודע איזה תכונות נוספות מוגדרות לשוק האנגלי,
כי גם הגדרות ה NICAM סטראו שלו שונות.
- תמיד אותו סיפור, אני לא מבין מה אנשים מחפשים הרפתקאות ברכישת מוצרים בחו"ל כאשר בגדול המחירים בארץ מאד תחרותיים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור