האם HD באמת כזה מוצלח

  • פותח הנושא פותח הנושא dvirkatz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dvirkatz

אוהב את התחום
הודעות
144
מעורבות
0
נקודות
0
האם התמונה כ''כ שונה ברמה שזה מצדיק לשלם מחיר כ''כ יקר כמו 7000 ש''ח בלי ציוד נלווה?
האם רואים כ''כ יותר טוב שאחרי שרואים HD קשה לחזור ולראות רגיל? לפי דעתי לא אבל אף פעם לא ראיתי שידור HD אז אין לי מושג מי שכבר ראה יכול להגיד לי?
 

אני יכול להגיד לך שהיום ראיתי את PV80 מול PY800 ואין מקום להשוואה.
ראיתי HD בשניהם שם ההבדל ממש ניכר
ראיתי SD וגם שם הבדל ניכר למדי לטובת PY800
ראיתי ספורט ובשניהם יחסית אותו דבר
 
לא ברור לי למה אתה אומר שזה 7000 ש"ח יותר?
 
כן, תלוי למי...
לי למשל זה שווה את ההפרש וההשקעה במחיר, ההבדל בתמונה הוא תהומי וניכר מיד - אחרי חשיפה ל HD קשה לראות תמונת SD ולהתפעל
 

אני עדיין לא מבין את "הנתונים" על המחיר, אבל אני יכול להגיד שרוב התוכן שלי הוא סטנדרטי YES ו DVD ועם מסך שלי (שעלה ים כסף לפני כמה שנים) רואים מעולה שידורים רגילים אלו- ובמסכים החדשים היום (האכותיים) רואים טוב מאוד שידורים סטנדרטים, אז ברור שמי שיכול לרכוש מסך כזה מומלץ לחשוב על כך. האם זה משתלם כל אחד צריך לעשות את החשבון שלו.
 
כרמי, הוא מתכוון שעל מנת לקבל HD, יש להשקיע במחיר מסך 7,000 ש"ח (לעומת CRT שעולה הרבה פחות).

התשובה לטעמי היא שההבדל לטובת HD הולך וגדל ככל שמרחק הצפיה מתקרב וגודל המסך גדול יותר.
ואם נתרגם לסיטואציה מציאותית, אזי על מסך 42" ממרחק צפיה 3 מטר (נתונים ריאלים מאוד עבור הסלון הישראלי), ההבדל בין HD לשידור רגיל (SD) יבלוט.
 
ליאור - על זה בדיוק חשבתי בהודעה הקודמת שלי, ההשקעה הזו טובה גם לשידור סטנדרטי ולא רק ל HD
גם עבור HD, אבל לא ממש רק עבור HD
 

קניתי טלויזיה חדשה.
LCD לא CRT מי שקונה היום CRT עושה טעות חוץ מזה שאני לא בטוח שמוכרים בכלל.
בשביל לראות HD צריך נגן בלוריי לא? הכי זול זה הפליסטיישן 3 במחיר של 3000 ש''ח שזה כבר המון כסף.
מסך FHD עולה מינימום 6500 ש''ח וצריך גם ממיר HD בשביל להנות שזה עוד המון כסף בחודש בקיצור כרגע זה לא נראה משתלם לקנות למרות שהייתי בקניון רמת אביב הלכתי לראות את החנות של אפל ונכנסתי גם לא.ל.מ וראיתי טלויזיה חדשה של סמסונג מסך עם תאורה אדומה כזאת במסגרת משהו יפה לאללה והראו שמה כנראה תוכן HD וראו באמת סוף הדרך צלול וברור ממש אבל המחיר אוי המחיר 8500 ש''ח!
 
בשביל HD צריך לרכוש נגן בלוריי או סטרימר או יס HD / הוט HD
 
מה שאומר שכרגע בשביל לראות HD צריך הרבה כסף.
המסך עולה 7000 ש''ח הנגן עוד 3000 חוץ מזה שגם אין סרטיHD בעברית/ עם כתוביות
 

יש כבר כמה סרטי בלוריי עם כתוביות עברית, אבל אכן זו רק התחלה
 
פששש איזה מהירות ליאור..... תוך דקה וחצי סחתיין עליך
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור