האם שווה לרכוש מסך לא מוכר בגודל 65 אינצ'?

  • פותח הנושא פותח הנושא asafmoraz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

asafmoraz

אוהב את התחום
הודעות
112
מעורבות
0
נקודות
16
צהריים טובים לכולכם,
לאחרונה עברתי לדירה חדשה וגדולה יותר והמסך של פיליפס שעלה לי בזמנו 7K ומשמש אותי נאמנה עד היום, נראה לי כבר ממש פצפון. לסלון כמו שלי לדעתי תתאים לי טלוויזיה בגודל של 65 אינצ' לפחות וכעת עולה בי השאלה האם להשקיע שוב סכום כל כך גדול או שטלוויזיה 4K עם אנדרואיד ומקלדת ועכבר מתנה של מותג לא מוכר בעלות של כ- 3.5K תספיק לצרכים שלי. תכלס אין לי הרבה כסף להשקיע כרגע לטובת העניין...

מצרף קישור למוצר:

http://www.21.tv/p-271234/טלויזיה_SMART_TV_4K_N65AS4K_Neon?gclid=CM_i3Ie8itICFUaNGwodYFkGXg

כן, אני מודע לכך שיש אותה אפילו בפחות כסף. הקישור נועד לצורך המחשה בלבד.

אגב, דבר אחד שמאוד חשוב לי הוא שהיא תתמוך ב NR או Pixel Mapping או 1:1 מקווה שלא שכחתי כינוי נוסף לפרמטר ;)

מה דעתכם?
 

תכלס לך תראה את התמונה שהיא מציגה כי זה הכי חשוב
א\ אחר כך מי נות אחריות ולכמה זמן כל השאר שיקולים משניים
 
הכל ענין של תקציב. במידה ואני הייתי צריך להחליט, הייתי רוכש מסך מאחד המותגים המובילים הכוללים אחריות רחבה.
 
לחבר שלי הייתה אותה התלבטות והוא קנה Pilot 65' 4K בערך בשלוש אלף ומקלל את הרגע, בעיקר בגלל התמונה.
 

אוקי, תודה לכם. כנראה שלא יהיה מנוס מלצפות בה פיזית בפעולה.
 
חובה, זה הדבר הכי חשוב בטלוויזיה, איכות התמונה... ואפשר לבדוק את זה רק בצפייה. תבקש גם שיראו לך ערוצים רגילים כמו 2 ו-10, לא רק תכני HD או 4K.
 
דווקא את הפיליפס הנוכחית שלי רכשתי לפני כשבע שנים ללא צפיה ממשית. קראתי עליה וזה הספיק לי. הסתבר שזו הייתה אחלה של רכישה.
 

יש מקרים בהם יותר קשה לסמוך על המזל...
 
נכון, במקרה של המסך הזה כנראה שזה בעייתי. השאלה אם בכלל יש איפה לבדוק אותו. סביר להניח שלא. ננסה בכל זאת אולי יהיה לי מזל...
 
כנראה שאני יורד מהטלוויזיה הזו מאחר ולא מצאתי שום מקום שמאפשר לצפות בה. המחיר מפתה, גם הנתונים, אבל קצת מפחיד אותי לרכוש משהו שאולי אתאכזב ממנו.

אבל היום מצאתי עוד משהו מעניין. טלוויזיה של חברת JVC (הפעם שם מוכר לכל דבר) ב- 5000K עם נתונים זהים. יש לי גם הנחה נוספת של 200 ש"ח כך שזה יכול לצאת 4800 שקל על 65 אינצ' של JVC עם משלוח חינם ותליה על הקיר בחינם. מה דעתכם? העניין הוא שהדגם הזה נמכר רק בשופרסל או לפחות זה מה שמצאתי באינטרנט.

מישהו מכיר?

http://www.shufersal.co.il/PublishingImages/NFdescription/4975769447457.pdf
 

כמו שכתבו לך קודם, אתה חייב לבדוק בעצמך איך רואים כולל ערוצים רגילים 2 ו 10 ,
ראיתי מסכים גם של סאמסונג 4K , רואים ממש מצויין FHD ו 4K ,
אבל שרואים ערוצים רגילים באיכות SD התמונה נראית על הפנים ,
במסך טוב גם שידורי SD (ערוצים רגילים) נראים מצויין במסך 4K
 
אסף, קנית בסוף את ה JVC ? אני גם מתלבט בנושא
 
תבדוק מי היצרן.
לא אופתע אם תגלה יצרן עלום שעושה שימוש במותג jvc .
לא הייתי קונה מוצר כזה בשופרסל או יותר נכון אם קונים מוצר כזה בשופרסל אז הציפיות צריכות להיות בהתאם.
ארז
 

הי
מבצעים של מותגים ידועים תמיד יש,
בהנחות שמתקרבות להשקעה שלך,
צריך קצת סבלנות,יש מצב שהחליפו דגם/שנה,
ואפשרות לפריסה תשלומים,
בסופו של דבר,טלויזיה רוכשים ,
לתקופה לא מעטה,
חשוב שתהנה ממנה לאורך זמן.
 
באתר של JVC למזרח התיכון אין בכלל מסכי טלוויזיה...
http://ae.jvc.com/sitemap/

גם באתר האירופאי של JVC אין מסכי טלוויזיה.

באתר של JVC לארה"ב אין דגם כזה ואין בכלל סדרה כזאת.
זה נראה סתם מסך סיני עם שם מוכר מודבק, להלן מוצר מדבקה.
ארז
 
תודה חברים. לבינתיים החלטתי לרדת מזה. יש לי כרגע דברים יותר חשובים שאני צריך לפני שאשקיע על טלוייזיה חדשה. רק לאחרונה רכשתי מחשב יקר ופלאפון חדש. אני חושב שאדחה את הרכישה אבל בסופו של דבר ארכוש שוב פעם טלוויזיה מבית פיליפס. מבסוט עליה (על הנוכחית) ברמות.
 

גם פיליפס היום זה לא מה שהיה פעם...
ארז
 
למה לא? אגב, בכל חנות שיצא לי להיות תמיד פיליפס מציגה את התמונה הכי חדה ויפה.
 
למה לא? אגב, בכל חנות שיצא לי להיות תמיד פיליפס מציגה את התמונה הכי חדה ויפה.

ענין של טעם אישי!!!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור