האם קיימת LA37D550 שמגיעה עם הפאנל של סמסונג ?

  • פותח הנושא פותח הנושא avlas1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

avlas1

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
0
האם למישהו יש את המסך הנ"ל ויכול להמליץ ?

תודה
 

לא, כי סמסונג לא מייצרים פנלים בגודל הזה
 
אנטגרל צודק פםאנל של סמסונג המוקרי מגיע למטיב ידעתי מגודל 40 ומעלה...
תקנה כבר את גודל 40 ותקבל פאנל SQ
 
יש גם ב 32". אין 37".
 

אחלה תודה .

מה אתם אומרים על הבחירה ?

השימושים: 80% SD
20 % HD , MKV
ממיר של יס

תודה
 
עם השימוש הוא ברבו SD אז פלזמה כמו X20 תעשה תעבודה היא פחות טובה בHD
עם תמעונין בפלזמה X20 גודל 42 תהיה מתאימה לך עם תמעונין בHD אז D550 של סמסונג גודל 40 יעה תעבודה הוא מעולה בHD ולא רע בSD
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור