האם קבל כלשהו מצדיק תג מחיר של 3500 ש"ח וזה עוד מפירוק ?

  • פותח הנושא פותח הנושא gds
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אז למה לנו להתערב בשוק החופשי של קונה מרצון ומוכר מרצון?
תזכורת קטנה - סמי וסחבק לא רגולטורים וצרכנים שמפטפטים על מה שמציק להם (או חביב עליהם) זה לא התערבות אלא חלק חשוב בשוק חופשי בריא.
רק אומר..
 
תזכורת קטנה - סמי וסחבק לא רגולטורים וצרכנים שמפטפטים על מה שמציק להם (או חביב עליהם) זה לא התערבות אלא חלק חשוב בשוק חופשי בריא.
רק אומר..
הדיון על תועלת למישהו ספציפי היא בעלמא כי זה דיון פנימי שכל אחד יעשה עם עצמו.
יש איזה טעם לפגם , לטעמי לפחות, בציון מוצר מסויים שמופיע בלוח מקומי ולתהות עליו ספציפית. כי אז יש מי שיכול במישרין להיפגע, וגם מצד שני להגדיל פרסום. אבל יש ספק אין ספק.
השאלה האם קבלים משנים היא חשובה.בקשר לדיון כדיון אני מקדש את הזכות הזאת. כמו כל דיון חופשי.
ובכלל כל אחד שידון במה שבא לו, מי שלא מעוניין שלא יצטרף לדיון, יחליף ערוץ.
 

יש איזה טעם לפגם , לטעמי לפחות, בציון מוצר מסויים שמופיע בלוח מקומי ולתהות עליו ספציפית. כי אז יש מי שיכול במישרין להיפגע, וגם מצד שני להגדיל פרסום. אבל יש ספק אין ספק.
השאלה האם קבלים משנים היא חשובה.בקשר לדיון כדיון אני מקדש את הזכות הזאת. כמו כל דיון חופשי.
ובכלל כל אחד שידון במה שבא לו, מי שלא מעוניין שלא יצטרף לדיון, יחליף ערוץ.
אתה סותר את עצמך בפסקה הנ"ל וזה שמעליה נתן לך תשובה טובה. לי יש בעיה עם "...מופיע בלוח מקומי", נתתי שני קישורים אחד למקומי ואחד לחו"ל, אז מה שאתה אומר זה מה שמותר מול הגויים אסור לעשות ליהודים כמונו? שוב, התשובה של RB6 למעלה לעניין.

שבוע וחודש טובים.
 
אתה סותר את עצמך בפסקה הנ"ל וזה שמעליה נתן לך תשובה טובה. לי יש בעיה עם "...מופיע בלוח מקומי", נתתי שני קישורים אחד למקומי ואחד לחו"ל, אז מה שאתה אומר זה מה שמותר מול הגויים אסור לעשות ליהודים כמונו? שוב, התשובה של RB6 למעלה לעניין.

שבוע וחודש טובים.
א. כן יש הבדל בין מוצר מקומי בלוח שלנו לבין גורג פאפדופליס באיביי, עניי עירך קודמים.
ב. מה ששנוא עליי לא עושה לחבריי- כשאני מפרסם אני לא מעוניין שיתערבו לי בתמחור או יעירו הערות שליליות שלא קשורות. כי זה לא מקדם. גם בעידן שלנו הצעקני והמציצני בהגזמה ניתן עדיין לשלוח הודעה פרטית למפרסם ולתהות על המוצר ולנסות להבין את פשר התמחור ואו האם יש פרט נעלם שלא פורסם.
ג. אתה לא מחוייב לאנינות שלי. איסטניס אנוכי.

שבוע עצמאות מצויין שיהיה לנו,
ב"ה נעשה ונצליח.
 
נערך לאחרונה ב:
הקבלים האלה שונים מקבלים אלקטרוליטיים רגילים. גם אז שעוד היו בייצור של RUBYCON יפנית , המחירם של קבלי BLACK GATE היו הרבה יותר גבוהים בלהשוות למחירם של קבלים רגילים. אודות טכנולוגיה של קבלים האלה ניתן לקרוא כאן במסמך PDF
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור