האם צריך להחליף גז בפלזמה?

  • פותח הנושא פותח הנושא dvirkatz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מצב
הנושא נעול.
dvirkatz,מה קרה למה הכעס?

סה"כ גז ולא עצבים! :)

לא צריך לקחת את הדברים ברצינות יתרה, זה בסה"כ נושא שנטחן עד העצם
ומה שנשאר ממנו זה רק קוריוז משעשע. {לא צריך להיות רציני מדי}
 
נערך לאחרונה ב:
אז פשוט אל תגיבו ככה זה די פוגע מה קרה יום כיפור עבר אז מותר? פשוט בושה! ולקרוקס שמעתי שיש בגן זהבה אולי אמא שלך יכולה לסדר לך סבבה?שתוק

באמת זה נראה לא טוב מבחוץ, הבחור לא מכיר את הנושא ואני חושב שהוא לא הבין שהבדיחות הם לא ממש עליו אלא על הנושא עצמו(או שכן?) בכל מקרה דביר אל תיקח אישית דברים שאנשים אומרים לך בפורומים. הכל בגבול הטעם הטוב!

פשוט הייתם צריכים להסביר לו יפה שלא, ולהסביר לו גם למה זה כזה מצחיק שהוא ירגיש שצוחקים איתו ולא עליו כי זה באמת מעצבן לאללה.

לילה טוב.
 

אורן כמה פעמים לתת תשובה חד משמעית שלא צריך להחליף גז - זה נחשב להסביר יפה? (וזה היה לפי שהוא בכלל פתח את השירשור הזה)
 
כרמי אתה באמת הבן אדם הכי מעצבן שיצא לי לראות תגובות שלו בכל פורום שיש.
 
טוב הבנו דביר, הענין כבר נטחן ומגיע למקומות מאוד לא נאותים.
השרשור ננעל.
 

מצב
הנושא נעול.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור