האם צריך להחליף גז בפלזמה?

  • פותח הנושא פותח הנושא dvirkatz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מצב
הנושא נעול.

dvirkatz

אוהב את התחום
הודעות
144
מעורבות
0
נקודות
0
שמעתי מכמה אנשים שכן ואני רוצה להיות בטוח וגם אני שואל כדי שאחרים גם יידעו
 

ממש, אבל ממש לא
כבר עניתי לך על כך - התחזוקה היחדיה של מסך פלזמה זה לנקות אבק

יותר מכך מי שאומר לך דברים כאלו - או שממש לא מבין כלום, או שמשמיץ סתם.
 
או שהרווח שלו על ל.סי.די גבוה יותר. {באופן משמעותי}

אגדות עם כנראה לא נגמרות מעולם!
 
סתם אגדה שהמציא איזה איש מכירות ממולח כנראה
 

חחח יצאת חומוס אחי..אבל היה טוב!
 
מה יצאתי חומוס פשוט כולם אומרים את זה אפילו המוכרים בחנות אומרים את זה
 
מי זה כולם?
מי זה המוכרים בחנות?
אגב איזה חנות, שנדע לא לקנות שם לעולם.
זה לא השמצה אלא צרכנות טובה לשמה. אתה תחסוך הרבה כסף ככה לאנשים.
 

אתה בטוח שלא נכנס בטעות לחנות של אמישראגז?
 
צחוקים איתכם כולה שאלתי שאלה לגיטימית וככה אתם עונים? ככה אחד המוכרים בא.ל.מ אמר לי.
 

שאלת שאלה לגיטית וקיבלת ממני תשובה ליגיטימית על כך.
ובנוסף לכך אתה פותח שישור נוסף על השאלה הזאת.

זה מאוד מוזר לי, שאני ככתב כאן באתר ויש לי מחויבות לפורום, לא נראה לך אמין.
אתה לא מקבל שום תשובה שלי - האם אחת התשובות שלי שנתתי לך (או לאחרים) התבררה כלא נכונה?
 
נערך לאחרונה ב:
לא קיבלתי שום תשובה שלך? מאיפה אתה מסיק את זה? חוץ מזה שמותר לי לחלוק עליך אפילו אם אתה "כתב האתר"
וDVIR זה לא אדיר.
וענית לבן אדם ש42 מומלץ לו ל-3 מטרים לדעתי זו טעות גם מבחינת תקציב וגם מבחינת גודל
 
מסך 42" בהחלט יכול להתאים למרחק 3 מטר, זו המלצה מקובלת ביותר.
 

אנשי מכירות הם אנשים מאוד ישרים

בטוח הוא התכוון למזגן מדגם פלסמה (lol)
 
זה צריך גז מיוחד ( גז של נפיחות ) :D
 
סיפולוקס
 

כולכם <נערך> שואלים שאלה ואתם צוחקים
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
dvirkatz
יש עדיין מקום בגן שולה ולמרות ששנת הלימודים החלה אני אסדר לך פרוטקציה .בסדר ?(lol)
 
דביר, אבקשך לא להתבטא בשפה בלתי נאותה.
הסיבה שכולם צוחקים כאן היא בגלל ש "גז בפלזמה" הוא בדיחה ידועה, סיפור שמשערים שהמציא אותו איש מכירות שמקדם את הטכנולוגיה המתחרה - LCD
אגב, כשראיינתי בעבר את מנהל מכירות פיוניר באירופה, אדם שמעורה היטב בתעשייה, סיפרתי לו את סיפור ה"גז" והוא צחק צחוק גדול, מסתבר שהוא כלל לא הכיר את הסיפור וכנראה שבארץ השטות הזו יותר נפוצה מאשר במקומות אחרים.
 

אז פשוט אל תגיבו ככה זה די פוגע מה קרה יום כיפור עבר אז מותר? פשוט בושה! ולקרוקס שמעתי שיש בגן זהבה אולי אמא שלך יכולה לסדר לך סבבה?שתוק
 
מצב
הנושא נעול.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור