האם פסים שחורים בשולי התמונה יגרמו לנזק למסך LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא mibadt
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mibadt

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
לאחרונה רכשתי מסך LCD של פיליפס מהדגם הבא:

Philips LCD TV 47PFL7603D 47

הטכנאי שבא להתקין את המסך הזהיר אותי לא לראות (שדורי טלביזיה רגילה מממיר הלווין) בפורמט 4:3 אלא להשאיר את הטלביזיה במצב אוטו- בו מעבד הוידאו פורש את התמונה על כל שטח המסך וגורם לעיוות הידוע בשידורי טלביזיה. גם בספר המכשיר מוזכר שצפיה ארוכה בפורמט 4:3 עלולה לגרום לעיוות ??

מכיון שאני עדין מעדיף לראות שדורי טלביזיה ללא עיוות, גם במחיר של "בזבוז" חלק מהנדל"ן של המסך, שאלתי אם אמנם למסך LCD יש "זיכרון" או מנגנון אחר שיגרום לנזק בלתי הפיך למסך אם אבחר בפורמט 4:3 בחלק הזמן בו אני צופה בטלביזיה.

אגב:, למעט נושא זה אנו מאד מרוצים מהמסך

תודה לעונים

מיקי
(great)
 

טלויזיות LCD אינן סובלות מתופעת ה"צריבה", כפי שעלול לקרות במסכי פלזמה.
מה כתוב בחוברת? תוכל להעלות ציטוט?
 
מעבר לזה, מנגנוני מתיחה חכמה,מתגברים על עניין העיוות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור