האם עשיתי טעות ?

  • פותח הנושא פותח הנושא peppa
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

peppa

אוהב את התחום
הודעות
68
מעורבות
40
נקודות
18
ערב טוב רציתי לדעת בבקשה, הספה שלי צמודה לקיר האחורי, בגלל אילוצים של מקום הרמקולים של הסראונד מותקנים על הקיר האחורי ולא בצדדים, כמובן שהמערכת עברה כיול של דיראק ושומעים מעולה. לאחרונה שמתי לב שברסיבר שלי הרמקולים האחוריים מחוברים ל יציאה של ה- sl ו sr ולא ב sb right ו sb left. השאלה זה משנה משהו ? אני מפסיד נתונים. והאם ב sl ו sr יש יותר נתומים מאשר ב sbr ו sbl וכמובן אם צריך להעביר את הכבלים של האחוריים ליציאה השנייה. וכמובן שהמערכת עברה כבר כיול של דיראק . אשמח לעזרה
 

מה זה שמת לב .... מי חיבר את החוטים ? וכן זה בסדר .ס.בי זה סראונד בק .צריך להיות על סראונד רגיל
 
היי עופר מי שחיבר את המערכת זה היה מתקין אבל חודש אחרי כיילו לי את המערכת . בקיצור היום הרמקול מאחורי וברסיבר מחובר ליציאות סרואנד רגיל
 
היי עופר מי שחיבר את המערכת זה היה מתקין אבל חודש אחרי כיילו לי את המערכת . בקיצור היום הרמקול מאחורי וברסיבר מחובר ליציאות סרואנד רגיל
זה בסדר גמור כל עוד אתה בתצורה של 5.1.
במידה ותשנה תצורה ל-7.1 תצטרך לשנות את מערך הרמקולים האחורי ל-SBL ו-SBR
 

הבנתי תודה רבה איציק
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור