האם ניתן לחבר בידורית למיקסר


הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
אני חדש בעולם ההגברה אז סליחה על הבורות.
יש לי שתי בידוריות אני רוצה ליבר את שניהם למיקסר שלי יש לי את הכבלים המתאימים אבל רציתי לשאול האם זה בריא לדיבורית שהיא מחוברת למיקסר?
והאם הבידורית תישרף כשאני אגביר את הווליום?

תודה מראש לכל מי שעונה.
 

דגם, ושלח תמונה של האחורה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור