האם ניתן להוסיף חיבור HDMI לLCD סוני?

  • פותח הנושא פותח הנושא dai
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dai

חבר אתר
הודעות
35
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי טלוויזיה LCD סוני מהראשונות שיצאו אבל ללא חיבור HDMI
האם ניתן להוסיף כרטיס כזה?
 

איזה כניסות יש לך, DVI ?
 
לפי הנתונים באינטרנט, כתוב שיש כניסת HDMI אחת מאחור:
http://www.zalmar.com/detail-Video-Televisions-KLV_32M1.htm
http://uk.shopping.com/xPF-Sony-KLV-32M1
 

לפי הנתונים באינטרנט, כתוב שיש כניסת HDMI אחת מאחור:
http://www.zalmar.com/detail-Video-Televisions-KLV_32M1.htm
http://uk.shopping.com/xPF-Sony-KLV-32M1


ליאור ידידי....אני מחפש ומחפש ומחפש ולא מוצא חיבור HDMI ממש מוזר
נכנסתי ללינקים ששלחת פה ואכן ראיתי שיש חיבור
אבל פיזית בטלוויזיה עצמה אין!
יכול להיות שזה מוסתר? יש אולי אתר שמראה את הגב של הטלוויזיה ?
תודה
 
אם אתה יודע איך נראה מחבר ולא מוצא, אז כנראה שאין.... (אולי מדובר בגרסאות שונות לארצות שונות).
אם אתה רוצה להיות בטוח, אולי תעלה כאן תמונה של המסך שלך מאחור.
 
אין וזה בטוח!
גם בלינקים שנתת זה לא הדגם הנכון
שכחת את האות L לפני 32
 

אוקי...
בכל מקרה, רק לדגמים שמיועדים לשימושים מקצועיים (ונחשבים כמוניטור), כמו סדרת PH של פנסוניק, ניתן להוסיף כרטיס HDMI.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור