LCD האם משהו מכיר LCD של חברת vizio ?

  • פותח הנושא פותח הנושא dtownu
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dtownu

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
הדגם הספצפי עליו המליצו הוא VF550XVT
http://www.vizio.com/product.aspx?id=2802&pid=1502

יש גם דגם עם שנאי פנימי של 220V.

האם ניתן לחבר ישירות לממירים בארץ ?

תודה מראש
 

Vizio הוא מותג טלויזיות אמריקאי, הדגם שנתת אליו קישור אינו תומך בשיטת PAL בה עובדים הממירים בארץ.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור