האם מישהו רכש וקיבל Panasonic 50PV80 בחודש האחרון?

  • פותח הנושא פותח הנושא leirus
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

leirus

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
2
נקודות
3
לאחר התלבטות וקבלת עזרה כאן בפורום, החלטתי לרכוש את ה-PV80 בגודל 50"
כאשר התחלתי להסתובב בחנויות ולבדוק באתרים, הסתבר לי שבכל מקום מוכנים למכור, אבל לא יודעים אם יהיה במלאי או שאמרו שיורוקום הפסיקו לשווק את המודל הזה.

בחלק מהמקומות הבטיחו שבשבוע הבא צריך להגיע משלוח עם כמות קטנה (מוזר בעיני, או שהיבואן מביא כמות משמעותית, או שלא מביא בכלל) ומוכנים לשריין עבורי יחידה אחת.
בחיפוש בפורום אני רואה שהסיפור הזה נמשך כבר כחודשיים, כאשר כל פעם מספרים על משלוח שאמור להגיע, לאף אחד אין במלאי ומצד שני לא מורידים אותם מהאתרים ואו מהתצוגות בחנויות.

מצד אחד אני מאוד מעוניין במודל הזה, מצד שני יש לי חשש שעושים פה קומבינה ומוכרים מסכים משומשים / מתצוגה כחדשים (כולם דרך אגב מתחייבים לאחריות של יורוקום).

האם מישהו רכש / קיבל מסך כזה בחודש האחרון? בשבוע האחרון?

תודה
 

אין לך שום חשש

קפוץ "לאודיו קלאב" באלנבי :http://www.audio-club.co.il/,contact
דבר עם ליאור,ותקבל גם מסך וגם שירות מעולה.

בהצלחה
 
אודיו קלאב מספר 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 

ליאור ומרקו הם שני אחים אנשים חבל על הזמן אין לי ספק שתיהיה מרוצה ותמסור להם ד"ש מפרנקי מבטיח לך שהם ידעו במי מדובר! על הדרך תאזין לרמקולים של C.A.V. פשוט סאונד לפנים:-)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור