האם מישהו יכול להמליץ על סמסונג A450?

  • פותח הנושא פותח הנושא rivzid
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rivzid

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
ראיתי היום בביג בוקס את הטלביזיה הזו
Samsung PS 42 A450

היא מאד מצאה חן בעיני אבל לא הצלחתי למצוא ביקורות או חוות דעת עליה.

האם מישהו מכיר אותה ויכול לחות דעה

תודה

רבקה מחיפה
 

נערך לאחרונה ב:
זה הדגם המחליף של ה-R81 אם אני לא טועה.

עליה אני לא יכול להמליץ, אבל על הדגם הקודם שלה כן. אומרים שהדגם הקודם שלה היה מהמם בהצגת שידורי high definition אבל שידורי טלוויזיה רגילים נראו פשוט זוועה. הדגם הזה הוא המחליף של הדגם הקודם. יכול להיות ששידורי טלוויזיה רגילים יראו עליו טוב יותר מקודמו.

האם ראית את המסך בחיבור לממיר יס או הוט בשידורי טלוויזיה SD?
 
ה PS42A450 מחליף את הדגם היוצא PS42Q91.

לגבי המסך עצמו , אני יכול להגיד כבעל מסך כזה, שהמסך מצויין, נותן תמונה מצויינת אפילו בחיבור הכי פשוט.
לגבי שידורי HD עוד לא יצא לי לבדוק, יש בו גם חיבור לשידורי תלת מימד.

בקיצור, אני ממליץ מאוד.
 
שלום רב,

קיבלתי חוו"ד והמלצות טובותם על המסך.
בנוסף יש עליו אחריות של היבואן המקורי של 3 שנים.
מצד שני מבדיקה של החיבורים שעשיתי, אני ממליץ לך לבדוק גם את הדגם A550 גם של סמסונג.
ההבדל בינהם:
1. דגם זה הוא FULL HD
2. חיבור HDMI נוסף
3. חיבור USB (שלדעתי הוא חיבור מאוד חשוב)
4. הפרש מחיר של כ-1000-1500 ש"ח.

שווה בדיקה
 

אני ממליץ בחום!

יש לי את הדגם 37A450 ואני מאד מרוצה האיכות בכבלים עם ממיר HD מצויינת והאיכות בHDTV ממש מעולה.
אני ממש ממש מרוצה מהקניה
 
ראיתי את המסך בשידורי יס שזה מה שיש לי בבית, התמונה נראתה מצוין.
ראיתי גם קטע בHD והיה בסדר גמור מבחינתי
האם יש מכשיר אחר שהייתי ממליצים עליו:
42 אינץ'?

תודה

רבקה מחיפה
 
תקציב?
 

בערך 7000 ש"ח שזהו מחירו של ה A450 באינטרנט כיום.
 
אולי נשארו דגמי PANASONIC PV70, שווה לבדוק גם את דגם LG המקביל.
 
האם לLG יש יתרון על סמסונג במסכי פלזמה?

במה פנסוניק PV70 עדיפים על סמסונג A540?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור