האם כדאי לשדרג?


אנונימי4006

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
1
בעוד חודש אתחדש בטלוויזיה חדשה 4K, יש לי סאונד בר מסוג ימאהה YAS-207, חשבתי על שדרוג לסונוס Beam.
מה דעתכם?
 

הי,
סקרתי את הסונוס BEAM כאן
הוא עשוי להיות טוב יותר מרמקולים של הטלוויזיה שלך, אבל התוצאה הכללית שלו מעט חלשה ביחס לשאר מקרני הקול של SONOS.
אם הוא מיועד לחדר שינה, אז הייתי שוקל אותו, אבל לסלון או חלל גדול אחר, הייתי חושב על פיתרון חזק יותר.
שים לב שהוא גם לא כולל תמיכה בבלוטות', כלומר החיבור שלו לטלוויזיה חייב להיות קוי.
בהצלחה!
 
תנסה את הסמסונג 990D רכשתי כמה יחידות ואני עף על התוצאה .למרות שיש לי מערכת טובה מאוד בסלון עדיין הסאונדבר הזה ממש מרשים אותי
 
המקרן קול של סונוס הוא סווווווף אין מה להשוות ל207.
 

הוא גם סוף בכסף שהוא עולה . קח את הגי בי אל 550
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור