האם כדאי לקנות

  • פותח הנושא פותח הנושא ksen
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ksen

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
בדקתי דגם טלויזיה של LG 39 אינטש 39LN542Y LED
ומרגישה לא בטוחה לגבי האיכות
האם כדאי לדעתכם לקנות
 

בדקתי דגם טלויזיה של LG 39 אינטש 39LN542Y LED
ומרגישה לא בטוחה לגבי האיכות
האם כדאי לדעתכם לקנות

האם ניתן לקבל מספר פרטים נוספים?
1. מה מרחק הצפיה?
2. מה התקציב?
3. למה דווקא המסך הזה?
4. האם צפית במסך? גם בשידורים רגילים וגם ב-HD?
5. במה את לא בטוחה לגבי האיכות? מה מפריע לך?
 
1.הטלויזיה תעמוד בחדר
2.תקציב עד 2000 ש"ח
3.חשבתי על גודל המסך בגלל שזה לא קטן מידי ולא גדול מידי
4.לא צפיתי במסך,נכנסתי לזאפ והתלחתי לחפש טלויזיות בגודל והשוויתי לשארפ ופנסוניק
וה LG היו לה קצת יותר פרמטרים יותר טובים
מה שאני לא בטוחה זה המחיר,האם זה כדאי?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור