1.הטלויזיה תעמוד בחדר
2.תקציב עד 2000 ש"ח
3.חשבתי על גודל המסך בגלל שזה לא קטן מידי ולא גדול מידי
4.לא צפיתי במסך,נכנסתי לזאפ והתלחתי לחפש טלויזיות בגודל והשוויתי לשארפ ופנסוניק
וה LG היו לה קצת יותר פרמטרים יותר טובים
מה שאני לא בטוחה זה המחיר,האם זה כדאי?