האם כדאי לקנות LCD32 של LG או SAMSUNG?

  • פותח הנושא פותח הנושא rotemcool
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rotemcool

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שמעתי שלמסכים של LG יש בעיות ו SAMSUNG מיוצר ביחד עם LG,האם זה נכון?
 

אם כבר, לסמסונג יש מפעל פנלי LCD משותף עם סוני
 
באף אחת מהחברות האלו אין בעיות סדרתיות , תמיד יש יוצאי דופן , אתה צריך לראות אותן אחת ליד השני ולהחליט לבד , לדעתי התמונה בסמסונג בסדרות החדשות טובה יותר , דגם מומלץ LA32A450
 
קניתי LG30R לאחר השוואה

הייתי בכמה חנויות והשוותי ויזואלית בין 2 המסכים.
בחנות אחת ב LG ראו יותר טוב.
באלמ ראו בסמסונג הכי טוב ..אבל הם דוחפים את סמסונג

מלבד זאת, קניתי ב 3000 שח במכרז באולסייל אז יצא שווה.
התקנתי בבית, ורואים ממש טוב עם כבל רגיל בקומפוזיט.

אפילו המתקין אמר שלא צריך כבל משופר
 

לא מומלץ להתחבר בקומפוזיט תששאל את ליאור קורן הוא יסביר לך....
אתה יכול לראות הרבה יותר טובב בחיבור vga או hdmi.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור