האם כדאי לקנות מקרן Epson EMP-DM2 ? ???

  • פותח הנושא פותח הנושא roeyleon
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מקרן Epson EMP-DM2 האם משתלם לרכוש???


  • Total voters
    2

roeyleon

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
אהלן

אני מתעניין בנוגע למקרן הנ"ל.
יש לי את האפשרות לשלם על אחד כזה את ה 2800 ש"ח כולל מע"מ.

השימוש העיקרי יהיה לראות סרטים בגינה של הבית שלי על גבי קיר לבן, או לסירוגין בתוך הבית
בעזרת שימוש עם מסך הקרנה.
כמו כן רציתי לדעת ,היות ויש לו חיבור USB האם אני יכול לחבר אליו דיסק קשיח חיצוני ומתוכו לראות סרטים שהם באיכות HD או BLURAY? האם המקרן יציג לי אותם כשורה?
כמו כן השימוש במקרן יהיה אך ורק לראיית סרטים.
אשמח לחוות דעת.
תודה רבה ויום טוב.
 

המפרט שלו מראה על מקרן חלש
לא תומך ב-FULL HD
 
הוא בכלל לא HD, מתאים לסרטים באיכות DVD.
 
הבנתי,

הייעוד העיקרי שלי הוא מקרן , שיהיה נישא,
שידרוש חיבור לחשמל כמובן
אך אני לא מעוניין לתלות אותו, היות ויש לי גינה מעוניין לרדת איתו לשם לחבר דיסק קשיח חיצוני בעזרת יו אסי בי ושיתמוך ב HD
האם מכיר כזה מוצר?

מה אומרים על ה -epson EH-TW420
?

תודה רבה
 

ועוד שאלה קטנה בנוגע למיקום המקרן

בהנחה שאני מעוניין לתלות את המקרן על התקרה כמו שנהוג
האם יש אפשרות לחצוב בתקרה על מנת למקם את כל הכבלים שצריך להעביר?

יש אפשרות גם לבצע זאת על ידי תעלה חיצונית, אך זה מכער את הסלון , ובולט לעין.

ישנם עוד אפשרויות לדעתך?


תודה רבה והמשך יום טוב

רועי
 
אתה יכול להעביר את הכבלים דרך הרצפה, למעלה בקיר אחורי ומשם למקרן, לא חייב לחצוב דווקא דרך התקרה.
 

המקרנים הם כמו המדפסות, קונים בזול, וכשנשרפת הנורה קונים אותה כמעט במחיר של מקרן חדש (בעצם אתה קונה מנורה וביחד איתה אתה מקבל מקרן...).
לכן קניה נבונה זה לבדוק את מחיר הנורה לפני שקונים מקרן חדש.
אם אני לא טועה הנורות של מקרני Epson הם הכי זולות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור