האם כדאי להתחבר ל-HOT MULTI

  • פותח הנושא פותח הנושא mayushka
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mayushka

חבר אתר
הודעות
43
מעורבות
0
נקודות
6
1. יש לנו טלויזיה סמארט 55" של lg בסלון + טלביזיה רגילה lg scarlet " 37" בחדר השינה
+ מיניקס MINIX המאפשר בחדר השינה לצפות באינטרנט, סרטים מהמחשב + קודי
2. עברנו לדירה חדשה וחדר השינה הוא גדול ודי קשה לראות תרגום ב-37"

3. שוקלים אחת מהאפשרויות:
א. לקנות טלויזיה חדשה 48" רגילה (בערך 2500-3500 ש"ח) + שימוש ב- minix שכבר יש לנו-
(הצעות לדגמים יתקבלו בברכה)
ב. לקנות טלויזיה smart 48" לא מותג פרמיום _גםהצעות לכאן יתקבלו בברכה)
ג. להחליף ממירים ל-hot multi שנותן מצב של סטרימר

כרגע אנחנו ב-hot טריפל ומשלמים כ-415 ש"ח

הבנתי שהממירים של מולטי ללקוח קיים בחינם וכולל התקנה ושימוש חינם בטריפל ל=3 חודשים ועדיין זולים מהמחירים שאנחנו משלמים היום בכל חודש.

השאלות הן בעצם
1. האם לקנות עוד טלויזיה חכמה (לא מותג פרמיום() ולהשאר עם המצב הקיים מבחינת הוט (היום יש לנו 2 ממירים מקליטים
2. לקנות טלויזיה פשוטה 48" והמיניקס נותן אפשרויות של וי-פיי

3. הכי חשוב - מה ההמינוסים של פייברבוקס ופייברבוקס מיני.
זכור לי שקראתי באיזה מקום שהפייברבוקס בעייתי.

וגם: אינטרנט ע"ג חברת unlimited יגיע אלינו בקרוב (3-12 חודש)
האם אז נאבד את כל מה שהושקע בכבלים? שהרי ל-unlimited יש ראוטר מהיר משלו
וכנראה שלא יתאים לראוטר של הוט

תודה
 

האם בצעתם השוואה מדוייקת של מה תקבלו במסלול החדש לעומת ה-415 ש"ח שאתם משלמים כיום? תשווה את זה למחיר אחרי 3 חודשים ולא למחיר המבצע לעכשיו.
לא הבנתי מה בדיוק חסר לכם כיום מבחינת סטרימר, רק גודל הכתוביות הקטן?
 
חווית תפיה בגודל 50" זה לא אותו דבר כמו 37"
המסך הישן הוא LCD לעומת LED שזולל פחות חשמל
המסף הישן הוא HD READY ולא HD מלא

וכן, לעיניים זקנות כמו שלנו, גודל הכתוביות הוא הכי חשוב.

אשמח אם תוכל ליעץ לא מבחינה כספית, האם יש בעיות בממירים שהוט מציעה FIBERBOX+FIBERBOX MINI
שמעתי שהפייבר לא כל כך מתאים למהיריות גבוהות כשיש צורך בשימוש ברשת

וגם-האם יש אפשרות להצביע על TV סביר רגיל ולא סמרט במחיר סביר כ-2500 ש"ח?

תודה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור