1. יש לנו טלויזיה סמארט 55" של lg בסלון + טלביזיה רגילה lg scarlet " 37" בחדר השינה
+ מיניקס MINIX המאפשר בחדר השינה לצפות באינטרנט, סרטים מהמחשב + קודי
2. עברנו לדירה חדשה וחדר השינה הוא גדול ודי קשה לראות תרגום ב-37"
3. שוקלים אחת מהאפשרויות:
א. לקנות טלויזיה חדשה 48" רגילה (בערך 2500-3500 ש"ח) + שימוש ב- minix שכבר יש לנו-
(הצעות לדגמים יתקבלו בברכה)
ב. לקנות טלויזיה smart 48" לא מותג פרמיום _גםהצעות לכאן יתקבלו בברכה)
ג. להחליף ממירים ל-hot multi שנותן מצב של סטרימר
כרגע אנחנו ב-hot טריפל ומשלמים כ-415 ש"ח
הבנתי שהממירים של מולטי ללקוח קיים בחינם וכולל התקנה ושימוש חינם בטריפל ל=3 חודשים ועדיין זולים מהמחירים שאנחנו משלמים היום בכל חודש.
השאלות הן בעצם
1. האם לקנות עוד טלויזיה חכמה (לא מותג פרמיום() ולהשאר עם המצב הקיים מבחינת הוט (היום יש לנו 2 ממירים מקליטים
2. לקנות טלויזיה פשוטה 48" והמיניקס נותן אפשרויות של וי-פיי
3. הכי חשוב - מה ההמינוסים של פייברבוקס ופייברבוקס מיני.
זכור לי שקראתי באיזה מקום שהפייברבוקס בעייתי.
וגם: אינטרנט ע"ג חברת unlimited יגיע אלינו בקרוב (3-12 חודש)
האם אז נאבד את כל מה שהושקע בכבלים? שהרי ל-unlimited יש ראוטר מהיר משלו
וכנראה שלא יתאים לראוטר של הוט
תודה
+ מיניקס MINIX המאפשר בחדר השינה לצפות באינטרנט, סרטים מהמחשב + קודי
2. עברנו לדירה חדשה וחדר השינה הוא גדול ודי קשה לראות תרגום ב-37"
3. שוקלים אחת מהאפשרויות:
א. לקנות טלויזיה חדשה 48" רגילה (בערך 2500-3500 ש"ח) + שימוש ב- minix שכבר יש לנו-
(הצעות לדגמים יתקבלו בברכה)
ב. לקנות טלויזיה smart 48" לא מותג פרמיום _גםהצעות לכאן יתקבלו בברכה)
ג. להחליף ממירים ל-hot multi שנותן מצב של סטרימר
כרגע אנחנו ב-hot טריפל ומשלמים כ-415 ש"ח
הבנתי שהממירים של מולטי ללקוח קיים בחינם וכולל התקנה ושימוש חינם בטריפל ל=3 חודשים ועדיין זולים מהמחירים שאנחנו משלמים היום בכל חודש.
השאלות הן בעצם
1. האם לקנות עוד טלויזיה חכמה (לא מותג פרמיום() ולהשאר עם המצב הקיים מבחינת הוט (היום יש לנו 2 ממירים מקליטים
2. לקנות טלויזיה פשוטה 48" והמיניקס נותן אפשרויות של וי-פיי
3. הכי חשוב - מה ההמינוסים של פייברבוקס ופייברבוקס מיני.
זכור לי שקראתי באיזה מקום שהפייברבוקס בעייתי.
וגם: אינטרנט ע"ג חברת unlimited יגיע אלינו בקרוב (3-12 חודש)
האם אז נאבד את כל מה שהושקע בכבלים? שהרי ל-unlimited יש ראוטר מהיר משלו
וכנראה שלא יתאים לראוטר של הוט
תודה