האם כדאי להביא טלוויזיה מארה"ב לארץ?

  • פותח הנושא פותח הנושא Sivan
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Sivan

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
אני מתעתדת לחזור לארץ מארה"ב לאחר שהות של 8 שנים ורוצה להביא איתי טלוויזיה. שמעתי מאנשים רבים ש Vizio SV470XVT אמורה לעבוד בלי בעיה בארץ עם חיבור לכבלים או לווין. (למרות שהיא משדרת NTSC) נאמר לי שהחיבור של ממיר הכבלים או הלווין בעצם עוקף את הטיונר של הטלווזיה ומאפשר שידור HD ללא ירידת איכות אפילו ששיטת השידור היא PAL. והיות שהיא מקבלת עד 240 וולט ומשדרת ב 50 הרץ ו 60 הרץ, לא צריכה להיות שום בעיה.
האם השמועות נכונות?
הנה לינק עם מפרט טכני של הטלוויזיה:
http://www.costco.com/Browse/Produc..._Price|1||P_SignDesc1&lang=en-US&Sp=C&topnav=
אני מניחה שאצטרך לקנות נגן די וי די מולטי סיסטם ע"מ שאוכל לראות דיוידי בארץ.
אודה לך על תשובתך המלומדת.
 

שלום לך,

אם המסך מסוגל לקבל אותו וידאו 50Hz, אכן תוכלי לחבר אליו ממיר HD של יס או הוט דרך חיבור HDMI (אם כי שמענו על מקרים בהם גם זה לא עבד מסיבה כלשהיא).
היכן ראית במפרט שהמסך תומך גם בוידאו 50Hz ?
 
שלום אורן,
דיברתי עם החברה visio שמייצרת או מיבאת את הטלוויזיה בארה"ב ושם אמרו לי שהטלוויזיות שלהן משדרות 50Hz ו 60Hz. ושהוולטאז שלהן נע בין 110-240. הבנתי מאנשים שונים שמכל החברות דווקא VISIO עובדת בארץ. אולי אתה יכול לאשר את השמועות?
זה הלינק עם מפרט הטלוויזיה:
http://www.costco.com/Browse/Produc..._Price|1||P_SignDesc1&lang=en-US&Sp=C&topnav=
אני אשמח אם תוכל להעיף מבט ולאמר לי את דעתך?
 
נערך לאחרונה ב:
מהנתונים שנתת אי אפשר לדעת.
אם הצהרת החברה נכונה, המסך יעבוד לך בארץ (רק דרך חיבור HDMI של ממיר HD יס או הוט).
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור