האם כבל רשת משפיע

  • פותח הנושא פותח הנושא 972lior
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

972lior

אוהב את התחום
הודעות
283
מעורבות
153
נקודות
43
מתלבט לגבי השקעה בכבל רשת. אשמח לדעת מכאילו שהתקינו אם ההשקעה אכן ניכרת בסאונד.
כמובן שבסטאפ ברמה גבוהה.
 

אנשים שונים שאני מעריך מאד בתחום עם דעות הפוכות, עוד לא יצא לי לבדוק בעצמי.
 
יש שיטענו שכן ויש שלא. מנסיוני, לא הרגשתי הבדל. אבל תמיד יכול להיות מצב שאני לא שומע מספיק טוב...:)
 

יש שיטענו שכן ויש שלא. מנסיוני, לא הרגשתי הבדל. אבל תמיד יכול להיות מצב שאני לא שומע מספיק טוב...:)

לא, יש סיכוי שהציוד שמחובר אצלך לרשת לא מספיק איכותי להעביר את ההבדל :D
 
כבל רשת משפיע .
אני היום משתמש בוודקה של אודיוקווסט שהחליף
את הסינמון וההבדל ברור.
בכללי , מערכת שלא תרגיש בשינויים היא לא מספיק טובה כדי להרגיש בשינויים.
 
יש טוויק זול יותר בעל השפעה גדולה יותר מאשר החלפת הכבל (שגם משפיע ללא ספק כמו שכתבו קודמיי)
הטוויק הוא הפרדת ציוד האודיו מסביבת המחשב הרועשת (סוויצ׳ים ראוטרים מחשב NAS וכו׳)
מוסיפים שני קונברטרים של ethernet לפייבר צ׳אנל (אופטי)
מחברים בצד אחד את כרטיס הרשת של הדאק/סרבר ובצד השני (בקונברטר השני) את כל הדרעק הרועש ובדרך זו מסירים את הרעש החשמלי שמגיע לכרטיס הרשת של הדאק/סרבר כי סביבה אופטית חסינה בפני רעשים חשמליים
 

נערך לאחרונה ב:
ניסיתי כבלי רשת מ CAT6 עד CAT 7
ניסיתי הפרדה על ידי המרה לאופטי וחזרה
או שהשמיעה שלי על הפנים
או שהמערכת שלי לא ברמה מספיקה או שפשוט אין הבדל
אבל לטעמי יש מקומות טובים יותר להשקיע במערכת אודיו
 
לא יכול להיות שכבל רשת משפיע
תקרא את הספציפיקציה של ethernet
אם המידע לא מגיע הוא נשלח שוב כלומר אם אין לך עצירות ברורות המידע מגיע שלם
זה מידע דיגיטלי
זה הכל או כלום
בזבוז כסף
תקנה כבל ב 30 ש״ח CAT7
 
ראשית, זה פורום "אודיופיליה"

לא יכול להיות שכבל רשת משפיע
תקרא את הספציפיקציה של ethernet

משפיע, לא על סאונד מן הסתם..


אם המידע לא מגיע הוא נשלח שוב כלומר אם אין לך עצירות ברורות המידע מגיע שלם
זה מידע דיגיטלי
זה הכל או כלום

ברמה הפיזית זה מקודד בהתאם לפרוטוקול ולמדיה
בשכבת הפרוטוקול "מעל", ב-TCP ישנה בדיקת תקינות, המשלוח נזרק החוצה, וצד המקבל מבקש שוב את המשלוח.
זה נעשה בצורה שקופה לגמרי לאפליקציה.
מה שכן, אם ישנם הרבה כאלה "שידורים חוזרים", קצב העברה יורד
לא סביר שיקרה בבית, אלא אם כן הכבל דפוק או לא יושב טוב


בזבוז כסף
תקנה כבל ב 30 ש״ח CAT7

יש לי כבל כזה
https://www.audiostream.com/content/wireworld-starlight-cat8-ethernet-cable

הוא חמוד
 

זה אחד מהדברים בתחום שאין ממש קונצנזוס,
אתה לא תידע עד שלא תנסה בעצמך במערכת שלך
 
לא יכול להיות שכבל רשת משפיע
תקרא את הספציפיקציה של ethernet
אם המידע לא מגיע הוא נשלח שוב כלומר אם אין לך עצירות ברורות המידע מגיע שלם
זה מידע דיגיטלי
זה הכל או כלום
בזבוז כסף
תקנה כבל ב 30 ש״ח CAT7

ומה עם המידע מגיע עם רעש , מעובד מפוענח ומועבר לדאק עם הרעש?
הרי בכבלים דיגיטליים קואקסיילים יש הבדלים, גם בכבלי USB, אז למה לא ברשת? זה לא הביטים שנעלמים, זה רעשים נלווים שמתווספים.
האמת, גם אני הייתי סקפתי לגבי כבל רשת, אבל שמעתי הבדל בין כבל רשת שסופק עם הראוטר, לכבל CAT7 איכותי ומבודד יותר (לא אודיופילי )
 
לא יכול להיות שכבל רשת משפיע
תקרא את הספציפיקציה של ethernet
אם המידע לא מגיע הוא נשלח שוב כלומר אם אין לך עצירות ברורות המידע מגיע שלם
זה מידע דיגיטלי
זה הכל או כלום
בזבוז כסף
תקנה כבל ב 30 ש״ח CAT7
מסכים למה שכתוב, רק הערה קטנה, המידע הדיגטלי בסטרימינג לפעמים מגיע ב UDP (תלוי מהיכן), שזה אומר, הגיע יפה, לא הגיע לא נורא, ההצגה ממשיכה ולא משדרים מחדש את מה ששודר
 

נערך לאחרונה ב:
ראשית, זה פורום "אודיופיליה"



משפיע, לא על סאונד מן הסתם..

ברמה הפיזית זה מקודד בהתאם לפרוטוקול ולמדיה
בשכבת הפרוטוקול "מעל", ב-TCP ישנה בדיקת תקינות, המשלוח נזרק החוצה, וצד המקבל מבקש שוב את המשלוח.
זה נעשה בצורה שקופה לגמרי לאפליקציה.
מה שכן, אם ישנם הרבה כאלה "שידורים חוזרים", קצב העברה יורד
לא סביר שיקרה בבית, אלא אם כן הכבל דפוק או לא יושב טוב

הוא חמוד
מסכים למה שכתוב, רק הערה קטנה, מידע הדיגטלי בסטרימינג לפעמים מגיע ב UDP (תלוי מהיכן), שזה אומר, הגיע יפה, לא הגיע לא נורא, ההצגה ממשיכה ולא משדרים מחדש את מה ששודר,
כמובן אם פקטים הולכים לאיבוד הסאונד נידפק...
לדעתי מספיק כבל שיהיה "בסדר" ולא כבל חרה כמובן
 
נערך לאחרונה ב:
מסכים למה שכתוב, רק הערה קטנה, מידע הדיגטלי בסטרימינג לפעמים מגיע ב UDP (תלוי מהיכן), שזה אומר, הגיע יפה, לא הגיע לא נורא, ההצגה ממשיכה ולא משדרים מחדש את מה ששודר,
כמובן אם פקטים הולכים לאיבוד הסאונד נידפק...
לדעתי מספיק כבל שיהיה "בסדר" ולא כבל חרה כמובן

לכן כתבתי TCP ;)

תראה אם למישהו יש ספייר 200 או 500$ שיקנה,
זה רק לא מבטיח כי הכבל יהיה טוב.
הוא יכול להתפרק בדיוק כמו כבל בשקל
 
אני מת על האכסיומות כי כבל רשת לא משפיע .
 

משפיע.
למה השאלות ?° אל תסמוך על אף תשובה
תבדוק לבדך ותספר .
 
למבודד הגלווני שהתקנתי אכן הייתה השפעה קלה
 

תמונות מצורפות

  • 1307BBF7-7AB6-4A92-A994-B1CAB619C335.png
    1307BBF7-7AB6-4A92-A994-B1CAB619C335.png
    KB 424.8 · צפיות: 56
כמו שאמרתי 200$ - לא נורא :)
איך הצליחו להכניס שנאי פנימה למימדים כאלה?
 

לא במרחקים שאנחנו משתמשים באודיו.
עד 20 מטר לא תרגיש הבדל .

כמובן שלא מדובר בכבל ב2 שקל מעלי אקספרס אלא כבל נורמלי של חברה מוכרת .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור