האם יתכן ש YES MAX לא תומך בסקארט לS VIDEO ???

  • פותח הנושא פותח הנושא jariv
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

jariv

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
מישהו יודע האם יכול להיות
שהבעיה היא שהממיר שלי
פשוט לא תומך בסוג אות הזה {yes max לא תומך באות ?!}

סקארט לS VIDEO ???
 

הוא תומך, למה אתה שואל?
 
רכשתי סמסונג 451 A
חיברתי בהתחלה כדי להתלהב כבל RCA
אחרי יום רכשתי כפי שהוסבר לי בפורום כבל סקארט ל S VIDEO
אומנם לא של חברה מוכרת {50 ש"ח}
אלא שלמרות שהגדרתי לפני כן את הממיר לפי המדריך שלכם
הדבר היחיד שמופיע לי על המסך זו ההודעה

בדוק כבל אות

מה עושים ?

האם רוב הסיכויים שהבעיה היא הכבל ?
 
יכול להיות שיש בעיה בכבל.
לשם הניסוי, נסה להגדיר בהגדרות סקארט בממיר כל פעם סוג אות אחר ותראה אם יש שינוי.
 

ניסיתי את כולם ותמיד קיבלתי את אותה הודעה?
מה באמת הסבירות שזו תהיה בעיה בכבל ?

גם אם הכבל באיכות לא להיט עדיין ההיתי אמור לקבל איזושהי איכות של תמונה טובה או רעה

ממש לא ברור לי מדוע ההודעה שמתקבלת היא
בדוק כבל אות
 
משום מה בשבועיים האחרונים, פנו אלי 3 חברים עם בעיה דומה בכבלי סקארט אל S-VIDEO, אז אולי יש בעיה בסוג מסויים.

"בדוק כבל אות" אומר שלא מגיע אות או שהוא לא תקין טכנית.
 
אילו סיבות נוספות יכולות להיות להודעה כזו מלבד בעיה בכבל ?

אגב היצרן של הכבל שקניתי נקרא OSCAR SAMI
 

לא מכיר.
כפי שכתבתי לך בשרשור אחר, ל- YES MAX יש יציאת S-VIDEO נפרדת, הייתי בודק דרכה.
 
אתה מתכוון ל SVIDEO לSVIDEO?
 
האם יש הבדלי איכות בין סקארט לSVIDEO

לבין S VIDEO KS VIDEO

כי אם כן אז אני מעדיף ע"פ הניסיון הרב שצברתי הודות לכם
לחבר כבל איכותי מהסוגשיתן לי תמונה איכותית בהתאם למכשירים שברשותי

אני לא מתכוון כרגע בכל אופן לרכוש טרנסקודר סקארט לקומפוננט

אגב ...תודה על הסבלנות
 

מדובר באותו האות בשני המצבים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור