האם יש רכיב במערכת שלכם שמוגדר חתונה קתולית?

  • פותח הנושא פותח הנושא tzachi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ממיר של יס, לעולם לא אחליף להוט
 
כבר 25 שנה אני עם הרמקול Apogee MiniGrand ולא נראה לי שארצה אי פעם להחליף אותו.

כל כך הרבה מאמץ עושות חברות הרמקולים כדי שלא ישמעו את ה"קופסאתיות" של התיבה והפתרון כל כך פשוט - ללא קופסא.

Apogee.JPG
 

תמונות מצורפות

  • Apogee.JPG
    Apogee.JPG
    KB 37.6 · צפיות: 129
זוכר את היום שהבאת אותם כתושב חוזר כמדומני.
ביחד עם רמקולים נוספים של thiel .
הפאוור היה של. Aragon,ופרה של מארנץ (לא בטוח).
היה שם גם. סאב של וולודיין.

כך טסו להם 25 שנה...
 
מדהים איתן, פגעת בול, האלצהיימר רחוק ממך שנות אור, חבל שאצלי זה לא בדיוק המצב.:(

אגב, באותה הזדמנות הבאתי גם DAT סוני, לייזר דיסק משוכלל של פיוניר, ועוד פאור של מקורמק - חוץ מהלייזר דיסק הכל עדיין אצלי - יש שיקראו לזה "הרדמות בהאזנה" ;)
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור