האם יש טעם בכלל ברמקולים גדולים עכשיו כשקיימים סאבוופרים בעולם?

  • פותח הנושא פותח הנושא Audiogod
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שמח שהצלחת! אתה רק מחזק את דברי שזה יותר מסתם להציב שני מוניטורים וסאב או שניים, צריך גם יידע גם ניסיון וגם כיס לא פחות עמוק. פותח השרשור פספס את הנקודה מפאת חוסר ניסיון ויהירות…
אני לגמרי בגישה של issi
בייסיקלי הוא מגשים את כל מה שהייתי רוצה לעשות
חוסר ניסיון אולי
יהירות פחות.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור