האם יש הבדל בטלוויזיה בין 50HZ ל60HZ? בפועל? בשידורים?

  • פותח הנושא פותח הנושא oranili
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oranili

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
1
נאלצתי לשנות הגדרה ל50HZ בטלוויזיה של 65 פיליפס . בממיר של הוט מכיוון שלא תומך ב60HZ כמו שצריך. יש מסך שחור כל פעם. רק ב50HZ זה עובד כמו שצריך.
מה אתם אומרים? תודה מראש
 

אף אחד לא יודע מה ההבדל?
 
הי,
שניהם יספקו לך תמונה דומה. ה- 60 הרץ הוא בתקן NTSC וה- 50 הרץ בשיטת PAL.
אם אתה לא מצליח לשנות את ההגדרות של הממיר של הוט ל-PAL, והוא תומך רק ב- NTSC, אזי הטלוויזיה צריכה להתאים עצמה אליו.
בהצלחה!
 
לא יהיה הבדל במהירות התמונה? תודה לך .
 

מהירות התמונה זהה. קצב ריענון התמונה שונה, אבל זה תלוי בממיר.
הכי פשוט זה לקבוע את הגדרות הממיר של הוט לשיטת שידור PAL, ואת ההגדרות של הטלוויזיה לבחירה אוטומטית של שיטת השידור.
אם אינך מוצא בהגדרות הממיר של הוט העברה לשיטת שידור PAL, תשאיר איתה כפי שהיא, ותוודא ששיטת השידור של הטלוויזיה אוטומטית. כך הטלוויזיה תשנה את שיטת השידור בהתאם למקור המחובר אליה.
בהצלחה@
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור