מהירות התמונה זהה. קצב ריענון התמונה שונה, אבל זה תלוי בממיר.
הכי פשוט זה לקבוע את הגדרות הממיר של הוט לשיטת שידור PAL, ואת ההגדרות של הטלוויזיה לבחירה אוטומטית של שיטת השידור.
אם אינך מוצא בהגדרות הממיר של הוט העברה לשיטת שידור PAL, תשאיר איתה כפי שהיא, ותוודא ששיטת השידור של הטלוויזיה אוטומטית. כך הטלוויזיה תשנה את שיטת השידור בהתאם למקור המחובר אליה.
בהצלחה@