האם יש הבדלים בין 4 המסכים?

  • פותח הנושא פותח הנושא shapital
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shapital

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
אני מעוניין לרכוש מסך 42" של LG, חשובה לי רזולוציה 1920x1080 ויחס נגודיות של 50,000 (לפחות). המסכים שמצאתי הם:
42LG53FR
42LG55FR
42LG60FR סקרלט
42LG80FR סקרלט

המחירים הכי נמוכים הם באזור 5200 לשניים הראשונים, ובאזור 5700 לשניים האחרונים.
האם יש הבדלים בין המסכים (לא מעניין אותי הסאונד והכניסות), או שהדרך היחידה להבדיל היא לראות אותם בעצמי?
 

את המפרטים אני מכיר. אני פשוט לא מוצא הבדלים בין הטלוויזיות השונות מלבד אולי הרמקולים והכניסות. בשביל מה יש כל כך הרבה סוגים, אם כולם אותו הדבר?
 
42LG53FR
42LG55FR
גימור אדום לעומת שחור.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור