א אנגלי חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 14/9/08 #1 שלום! אני מעוניין לרכוש טלויזייה מסוג פנסוניק דגם Samsung LE-40A656 עד כמה שאני מבין השיטה האנגלית הינה PAL-1 איזו שיטה עובדת בישראל? האם צפוייה לי בעייה להשתמש בה בארץ? בתודה מראש!
שלום! אני מעוניין לרכוש טלויזייה מסוג פנסוניק דגם Samsung LE-40A656 עד כמה שאני מבין השיטה האנגלית הינה PAL-1 איזו שיטה עובדת בישראל? האם צפוייה לי בעייה להשתמש בה בארץ? בתודה מראש!
A adido אוהב את התחום הודעות 239 מעורבות 1 נקודות 18 14/9/08 #2 זה PAL-I ובארץ PAL B/G ההבדל הוא בשידור, אינני יודע אם זה משפיע גם בהזנת COMPONENT
א אנגלי חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 14/9/08 #3 תודה על התשובה. האם יכולה להיות בעית קול בשל השוני בתצורות הPAL?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 15/9/08 #4 יכולה להיות בעיית קול, האמת שלא ניסינו...
א אנגלי חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 15/9/08 #5 האם ידוע לכם היכן ניתן לברר את נושא הקול? האם שווה לקחת סיכון? תודה על העזרה!ן