האם טלוויזיות LCD מאנגליה פועלות בארץ

  • פותח הנושא פותח הנושא אנגלי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אנגלי

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום!
אני מעוניין לרכוש טלויזייה מסוג פנסוניק דגם Samsung LE-40A656
עד כמה שאני מבין השיטה האנגלית הינה PAL-1
איזו שיטה עובדת בישראל? האם צפוייה לי בעייה להשתמש בה בארץ?

בתודה מראש!
 

זה PAL-I ובארץ PAL B/G

ההבדל הוא בשידור,
אינני יודע אם זה משפיע גם בהזנת COMPONENT
 
תודה על התשובה. האם יכולה להיות בעית קול בשל השוני בתצורות הPAL?
 
יכולה להיות בעיית קול, האמת שלא ניסינו...
 

האם ידוע לכם היכן ניתן לברר את נושא הקול? האם שווה לקחת סיכון? תודה על העזרה!ן
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור