האם חיבור למסך לד ,מייתר את תכונת סמארט?

  • פותח הנושא פותח הנושא URUR
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

URUR

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
1
מתלבט איזה סוג טלוויזיית לד 40 אינטש לרכוש ,מקריאה ברשת הבנתי שהתלת מימד גימיק,
ונאמר לי גם שהסמארט ,עדיין מקרטע ובחיתוליו, ואם אני מחבר את המחשב לטלוויזיה
אני מקבל את אותם חידושים ברמה הרבה יותר גבוהה, שאלתי היא האם יש אמת
בטיעונים הללו?
 

השאלה היא איזה יכולות אתה מחפש בטלוויזיה חכמה? יש דברים שהיא יכולה לעשות ברמה טובה ויש דברים שפחות.
 
פונקצית השימוש העיקרית היא לצפייה בסרטים מדיסקון או H.D חיצוני

השאלה היא איזה יכולות אתה מחפש בטלוויזיה חכמה? יש דברים שהיא יכולה לעשות ברמה טובה ויש דברים שפחות.

התקציב שלי 2000-3000 ש"ח ,מרחק צפייה 2.5 מטר. ואני מתלבט בשאלה ,האם מעבר להבדל במחירים,
טלוויזיה חכמה גם איכותית יותר לצרכים שלי, או שטלוויזיה ישנה משנת 2013/2 תייצר אותה איכות?
 
אתה יכול ללכת אחור דור או שניים ולהשיג אולי דגם מסדרה גבוהה יותר, בכל מקרה, בתקציב הזה, אכן ביצועי הסמארט לא יהיו מלהיבים.
 

התקציב שלי 2000-3000 ש"ח ,מרחק צפייה 2.5 מטר. ואני מתלבט בשאלה ,האם מעבר להבדל במחירים,
טלוויזיה חכמה גם איכותית יותר לצרכים שלי, או שטלוויזיה ישנה משנת 2013/2 תייצר אותה איכות?

אין קשר בין איכות הטלוויזיה ואם היא חכמה או לא...
טלויזיה חכמה משחררת את הצורך בחיבור פיזי למחשב בעיקר אם הטלויזיה בסלון,
ומאפשרת דרך הרשת הביתית להתחבר למחשב ולנגן קבצים מהמחשב ומשחררת את הצורך בדיסק און קי או HD חיצוני או סטרימר חיצוני.
אם יש לך מחשב ליד הטלויזיה ממילא, מחשב שמחובר ישירות לטלוויזיה תעשה את העבודה בצורה טובה יותר...
 
תודה לכם על התשובות המלמדות...
ליאור אשמח אם תוכל לתת דוגמה ,למשל על סמסונג ,למה אתה מתכוון סדרה
גבוהה יותר?
 
ARIX תודה גם לך על התשובה ,התרשמתי מקריאה ברשת, שזה לא כל
כך חלק ויש לא מעט בעיות בהעבה בעיקר בסרטים כבדים HD, האמת
דובר יותר על טלוויזיות משנה שעברה ויתכן שהחדשות חזקות יותר..
 

האם דגם סמסונג דגם: UA40EH5000 נחשב לסדרה גבוהה יותר?
 
זו סדרת דרג ביניים, לא ממש גבוהה.
 
אנני מבין גדול בתחום ,ואשמח אם תתן דוגמה או הסבר מה זו סדרה גבוהה?
 

אני ינסה להסביר את הזה, סדרות גבוהות במסכים זה בדיוק כמו בכל תחום אחר, זה מתחיל מהפשוט יותר וכמה מתקדם בסלום שלב שלב עד שמגיע לראש הפרימדה( כלומר למסך העלית למשל סמסונג ES9000 וכמובן שהמחיר שלו בהתאם וכך גם הביצועים, כלומר זה טווח של מסכים , מסדרת מסדרות גבהות הוא מתחיל באופן פשוט כדאי שתדע מ6-7 והמסך פרמיום זה 8-9 זה הכל, כלומר דוגמה מסך סמסונג 5000-4000es זה מסך מסדרה נמוכה או סדרת בניים( לא בטוח על הבניים) וסדרה גבוהה זה 7-8-9 זה כבר נחשב גבוהה שה9-8 זה כבר מסך העלית מבין עכשיו יותר? בדיוק כמו במכניות וכמו כל תחום אחר ככל שאתה עולה בכסף ככה המצור מתשייך לסדרה גבוהה יותר שהיה לך אחלה יום ובהצלחה.
 
נערך לאחרונה ב:
תודה על ההשקעה בתשובה..

תודה על ההשקעה בתשובה..
 

אני שמח שהכל מובן לך עכשיו.
אם יש לך עוד שאלות אני ישמח לעזור לך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור