האם הרמקולים מתאימים למגבר ע"פ הנתונים?

  • פותח הנושא פותח הנושא אייל007
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אייל007

אוהב את התחום
הודעות
257
מעורבות
3
נקודות
18
Technical specifications E
דגם הרמקולים EPOS K2
  • Power Handling: 150 Watts unclipped speech and music
  • Frequency Range: 41Hz – 30KHz
  • Impedance: 4 Ohms
  • Sensitivity: 90dB – 2.83v @ 1m
  • Tweeter: 25mm soft dome, 25mm high-temperature voice coil in a reservoir of Ferro-fluid and driven by a high quality neodymium magnet system.
  • Bass/Midrange: x2 150mm (300mm) of piston area made from a polypropylene cone with a 25mm high-temperature voice coil and large magnet system.
  • Internal Wiring: 18 AWG oxygen free copper stranded cable
  • Grille: Optional snap on Grille can be added.
  • Dimensions (WxHxD): 875 x 185 x 250mm
  • Weight: 11kg
דגם המגבר NADC326BEE
  • POWER AMPLIFIER
    Main In, Speaker Out
    • Continuous output power into 8Ω and 4Ω (Stereo)
    • >50W (ref. rated THD, 20Hz-20kHz, both channels driven)
    • Rated THD (CCIF IMD, DIM 100)
    • <0.009% (ref. 20Hz – 20kHz)
    • Clipping power
    • >65W (ref. 1kHz 1% THD)
    • IHF dynamic power
    • 8 Ohm
    • 100W
    • 4 Ohm
    • 150W
    • 2 Ohm
    • 200W
    • Peak output current
    • >20A (ref. 1 Ohm, 1ms)
    • Signal/Noise ratio
    • >100dB (A-weighted, ref. 1W)
    • >117dB (A-weighted, ref. 150W)
    • Damping factor
    • >100 (ref. 8 Ohm, 50Hz and 1kHz)
    • Frequency response
    • ±0.1dB (ref. 20Hz – 20kHz)
    • 3Hz – 70kHz (ref. -3dB)
    • Input impedance
    • 20 kilohm + 1nF
    • Input sensitivity
    • 630mV (ref. rated power)
    • Voltage gain
    • 29dB
    • Headphone output impedance
    • 68 Ohms
    • Channel separation 1kHz
    • >80dB
    • 10kHz
    • >70dB

  • תודה וסליחה על החפירה
 

רמקולים מתאימים למגבר רק בהשמעה, לא
נתונים ומספרים.
 
צודק ,אבל בשביל מה יש את כל הנתונים האילו?
לפני ששומעים לא בודקים שיש התאמה בין הרמקול למגבר?
ואני באמת שואל אני לא יודע
האם הספק המגבר לא אמור להיות יותר גדול מהספק הרמקולים? לפי דעתי כן אבל כמו שאמרתי אני לא יודע
ומחכה לתשובות מהחברים בפורום[/QUOTE]
 
הרמקולים נצילים למדי. אז אתה לא תשתמש במשהו שמתקרב ל 150w אם לא תעשה מסיבה בווליום גבוה. אז אין בעיית הספק.
מצד שני, המגבר יורד עד 2 אוהם, והרמקול הוא 4 אוהם אז גם כאן לא צפויה בעיה.
בקיצור מבחינת הנתונים, עד שאתה לא שומע בעוצמות מופרעות לגמרי לגמרי, ההתאמה טובה.

עכשיו השאלה איך כל זה נשמע. שחק עם המיקום של הרמקולים והמרחק מהקיר.
 

רמקולים מתאימים למגבר רק בהשמעה, לא
נתונים ומספרים.

לא מדויק.
ראשית .. צריך להתאים את המגבר לרמקול מבחינת התנגדות.. ויכולת המגבר להתמודד עם אותם רמקולים.
לדוגמה רמקולים של B&W יורדים לאדור ה 3 אום.. משמע שהם יזדקקו למגבא שידע להתמודד עימם
 
הרמקולים נצילים למדי. אז אתה לא תשתמש במשהו שמתקרב ל 150w אם לא תעשה מסיבה בווליום גבוה. אז אין בעיית הספק.
מצד שני, המגבר יורד עד 2 אוהם, והרמקול הוא 4 אוהם אז גם כאן לא צפויה בעיה.
בקיצור מבחינת הנתונים, עד שאתה לא שומע בעוצמות מופרעות לגמרי לגמרי, ההתאמה טובה.

עכשיו השאלה איך כל זה נשמע. שחק עם המיקום של הרמקולים והמרחק מהקיר.

קראתי שוב את הנתונים, לא הבנתי בדיוק מהם מה ההספק rms... אז זה 50w גם ב 8 וגם ב 4 אוהם, אז זה יותר גבולי ( אך עדיין בסדר) מבחינת ההתנגדות והייתי מקשיב אם יש שליטה של המגבר בבס או שהבס מרוח מדי.
 

המגבר הזה מצוייד בטופולוגית בניה מהסדרות הגבוהות וכולל את טכנולוגית POWER DRIVE
המעניקה הרבה יותר כוח כשיש צורך ונשמע הרבה יותר חזק מרוב המגברים בקטגוריה.
עם ה-NAD C326BEE תוכלו לעבוד כמעט עם כל רמקול בקלות וללא מאמץ
זה מאתר החברה.לפי מה שהבנתי המגבר יורד ועולה בין 2-8 אוהם בהתאם לצורך.

בכל מיקרה כתוב בנתוני הספק:

  • 8 Ohm
  • 100W
  • 4 Ohm
  • 150W
  • 2 Ohm
  • 200W
 
זה כנראה הספק רגעי ולא rms. אבל נראה שיש התאמה והמבחן הוא בשמיעה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור