האם הכרחי לקנות מסך דק שתומך ב-hdmi 1.3a

  • פותח הנושא פותח הנושא yuria
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yuria

אוהב את התחום
הודעות
172
מעורבות
23
נקודות
18
האם זה הכרחי לקנות מסך דק שתומך ב-hdmi 1.3a
או אפשר להסתפק בגרסאות ישנות יותר כגון hdmi 1.2 :rolleyes:
 

אפשר להסתפק בגירסאות ישנות יותר.
1.3 מאפשר העברה של פורמטי אודיו HD החדשים (לא ממש רלוונטי למסך) וגם וידאו ברמת צבע גבוהה יותר (48 ביט) שלא ממש רלוונטי כיום (אין וידאו מסחרי באיכות כזו וגם לא יצא בתקופה הקרובה).
 
תודה על התשובה המהירה:)
 
יש מינימום הכרחי (HDMI 1.2,1.1 )
 

עדיף HDMI 1.2 שמותאם טוב יותר לחיבור מקורות ממחשבים
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור