האם הטלויזיה שלי היא PAL או NTSC?

  • פותח הנושא פותח הנושא dvirkatz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dvirkatz

אוהב את התחום
הודעות
144
מעורבות
0
נקודות
0
אני רוצה לקנות XBOX ואני לא בטוח איזה תקן יש לי NTSC או PAL הטלויזיה שלי נרכשה בארץ והיא של סוני הנה קישור:http://www.zap.co.il/compModels.aspx?modelid=596042
תודה למי שיעזור זה ממש דחוף
 

הטליוויזיה שברשותך הינה PAL , כל הטליוויזיות שנמכרות בישראל הן PAL אני לא מכיר אפילו חנות אחת בישראל שמוכרת טליוויזיות NTSC
 
יש טלויזיות שהם גם וגם
 
לפי מה שקראתי במספר מקומות, היא אמורה להיות מולטיסיסטם - PAL ו- NTSC
 

אז אין בעיה עם הXBOX? וגם עם המשחקים? אז תודה דרך אגב בXBOX יש גם DVD? ועוד שאלה לXBOX שאני קונה יש יציאת HDMI וגם לטלויזיה יש יציאה כזו אני מחבר אותם בכבל HDMI וכמובן לחשמל וזהו?
 
אם יש לו יציאת HDMI אז חיבור פשוט למסך, מעבר על הגדרות וזה אמור לעבוד.
למה הכוונה לגבי בעיה עם משחקים?
 
יש משחקים לPAL ולNTCS אם הטלויזיה לא תומכת בPAL אי אפשר לשחק משחקים של PAL על הטלויזיה ושאלה אחרונה שאני מנסה לגלות הרבה זמן והיא ממש חשובה לXBOX יש DVD או שאין לו?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור