האם הוספת טכנולוגיות אלקטרוניקה Rc ופילטרים לשיפור ביצועיי המערכת זו הדרך?

  • פותח הנושא פותח הנושא YOSSI24
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

"לדחוף היפוך פאזה" לחלק מהתדרים של הסיגנל יגרום לעיוות מוחלט של הצליל הישיר. נשמע לי על פניו מופרך.

לא מדובר כאן על מנגנון סטאטי, כי אז ניתן לחוש בו מייד.
זה מנגנון מתוחכם מאד, שלומד את החדר, ויודע לייצר דמות נגטיב שלו במיפוי הסיגנל שמגיע מראש למגבר. וזה כולל דמפינג דינאמי ושאר מריעין בישין.

זה מעין סימולטור אקוסטי שיודע לתת קונטרה. סוג של מציאות רבודה.
 
נערך לאחרונה ב:
לא מדובר כאן על מנגנון סטאטי, כי אז ניתן לחוש בו מייד.
זה מנגנון מתוחכם מאד, שלומד את החדר, ויודע לייצר דמות נגטיב שלו במיפוי הסיגנל שמגיע מראש למגבר. וזה כולל דמפינג דינאמי ושאר מריעין בישין.

זה סימולטור אקוסטי שיודע לתת קונטרה.
נשמע לי שאתה ממציא המצאות, לא מתוך ידע אמיתי של איך שזה עובד.

אנא ותר לנו על ההמצאות והניחושים האלה. מעניינים רק דברים שמבוססים על ידע והיכרות עם הנושא, שבעליל אין לך.
 

אנא ותר לנו על ההמצאות והניחושים האלה. מעניינים רק דברים שמבוססים על ידע והיכרות עם הנושא, שבעליל אין לך.

זה יותר ממה שמיכאל הציע לך...:)
הוא הפנה אותך לייצרן.
 
השאלה שלי לפי מה אתה קובע שהסאונד טוב בחדר או לא. לא חושב שסאונד טוב חייב להמדד טוב בדיוק מאותה סיבה שהגברת מנורות לא נמדדת טוב אך לטעמי נשמעת טבעית יותר מהגברה טרנזיסטורית.

סאונד טוב בעיניי הוא קודם כל סאונד נטול בעיות.
לאחר מכן אם הסאונד הוא טוב, או טוב מאוד, או מצוין נוגע גם הרבה לעניין של טעם.

ככל שאני מגיע לאיזה חלל ואין שום במה, ואין בכלל פוקוס ואין אימיג'ינג ויש הידהודים ואין שום צירי תנועה לסאונד, כל זאת בזמן "שמסבירים" לי שהמערכת עברה שינוי "מהותי", כי החליפו כאן כבל חשמל ויש כאן "שינוי דרמטי" כי החליפו מגבר, אז אני מבין שיש בעיה בסיסית בהבנה, איך בכלל צריך לשמוע ואיך צריך בכלל לגשת לכל התחום הזה שנקרא סאונד.


רן
 

זה יותר ממה שמיכאל הציע לך...:)
הוא הפנה אותך לייצרן.
עזוב. כל דבר עדיף על המצאות של מי שלא מבין את הנושא, והפניה ליצרן אינה דבר רע.
 
עזוב. כל דבר עדיף על המצאות של מי שלא מבין את הנושא, והפניה ליצרן אינה דבר רע.

ככל שתלמד את הנושא תבין שבקווים כללים הדברים שכתבתי מדוייקים.
 
זה יותר ממה שמיכאל הציע לך...:)
הוא הפנה אותך לייצרן.

דיברתי על יצרני RC - כמו Trinnov המדובר, Dirac, Lyngdorf.

אופטימיזציה של סאונד הוא לא תהליך חד ערכי וישנם הבדלים בין היצרנים האלה

למשל Lyngdorf עובד בעיקר בתזמון (לפי מה שמדדתי אצל אלדר פעם), במטרה לבטל את ההדהוד בתחום הבאס
 

אופטימיזציה של סאונד הוא לא תהליך חד ערכי וישנם הבדלים בין היצרנים האלה

בוודאי..
כל יצרן והאלגוריתמים שלו שרשומים בפטנט, ושיותר או פחות אפקטיביים.
 
הבנתי מדבריך כי מערכת יקרה לא מצריכה טיפול אקוסטי, אז עם החידוד שלך הבנתי שבכל זאת חדר האזנה יעודי ומטופל נשמע טוב יותר :)

מיכאל,
אפילו הסלון אצלי בבית חייב טיפול :) למרות שהמצב בו יותר מסביר, tck אם חלילה אתחיל לטפל בסלון אני יכול להבטיח לך שישלחו אתי לטיפול.
אני מאמין שגם חדר שבבסיסו טוב ירוויח מטיפול אקוסטי ויהפוך לטוב יותר.
 
נערך לאחרונה ב:
מיכאל,
אפילו הסלון אצלי בבית חייב טיפול :) למרות שהמצב בו יותר מסביר, אם חלילה אתחיל לטפל בסלון אני יכול להבטיח לך שישלחו אתי לטיפול.
אני מאמין שגם חדר שבבסיסו טוב ירוויח מטיפול אקוסטי ויהפוך לטוב יותר.

תסתכל על הגרפים שפרסמתי מקודם - גם אצלי כמו אצלך רמקולים בסלון לא גדול, וגם אצלי בדומה רמקול אחד קרוב לפינה וקיר/חלון ורמקול אחר ללא קיר פתוח למטבח/פינת אוכל.

כמינימום זה גורם לחוסר סימטריה וכתוצאה מזה בין השאר אימאג' מרוח, חוסר עומק וכו'. אני מדבר אצלי.

אצלך תידע את זה רק אם תחווה את הטכנולוגיה

אגב, יש המון סטאפים כאלה בפורום עם חוסר סימטריה, ולכולם ללא יוצא מן הכלל אין בעיות.. חוץ ממני, אלדר ורן:)
 

מזכיר
תסתכל על הגרפים שפרסמתי מקודם - גם אצלי כמו אצלך רמקולים בסלון לא גדול, וגם אצלי בדומה רמקול אחד קרוב לפינה וקיר/חלון ורמקול אחר ללא קיר פתוח למטבח/פינת אוכל.

כמינימום זה גורם לחוסר סימטריה וכתוצאה מזה בין השאר אימאג' מרוח, חוסר עומק וכו'. אני מדבר אצלי.

אצלך תידע את זה רק אם תחווה את הטכנולוגיה

אגב, יש המון סטאפים כאלה בפורום עם חוסר סימטריה, ולכולם ללא יוצא מן הכלל אין בעיות.. חוץ ממני, אלדר ורן:)

מזכיר לי איזה סרטון ביו טיוב (צריך למצוא את הלינק) על בחור גרמני שערך ביקורת על לינגדורף ועל מערכת הרום פרפקט שלהם וטען שאין באמת צורך ברום פרפקט, כי הלכה למעשה החדר שלהם תוכנן על ידי אחד מהאקוסטיקאים המובילים באירופה ולכן החדר שלהם הלכה למעשה, הוא רום פרפקט.

המעניין בסרטון היה שהוא נאלץ להודות בחצי פה, שלמרות הרום פרפקט שהוא נמצא בו, המערכת של לינגדורף שיפרה באותו חדר "מושלם" לא מעט תחומים, לרבות האימיג'ינג.

למותר לציין מה היא תעשה בחללים רגילים.

חלילה מבלי להקל ראש בהשקעה כאן של אנשים במגברים, טיפולי חשמל, כבלים , משככים ו- Dacים למינהם, גם אני משקיע בזה המון המון אנרגיה, זמן וכסף...
אבל עם כל הכבוד, שם לא נמצאת הדרמה האמיתית.

אקוסטיקה, בין פאסיבית ו/או דיגיטלית היא זו שתגרום לדרמה האמיתית.

רן
 
תסתכל על הגרפים שפרסמתי מקודם - גם אצלי כמו אצלך רמקולים בסלון לא גדול, וגם אצלי בדומה רמקול אחד קרוב לפינה וקיר/חלון ורמקול אחר ללא קיר פתוח למטבח/פינת אוכל.

כמינימום זה גורם לחוסר סימטריה וכתוצאה מזה בין השאר אימאג' מרוח, חוסר עומק וכו'. אני מדבר אצלי.

אצלך תידע את זה רק אם תחווה את הטכנולוגיה

אגב, יש המון סטאפים כאלה בפורום עם חוסר סימטריה, ולכולם ללא יוצא מן הכלל אין בעיות.. חוץ ממני, אלדר ורן:)
עוד לפני שנמדוד אני יכול לספר לך על מספר מגרעות הנוצרות אצלי בשל מבנה החלל (ביניהם גם חוסר סימטריה מסוים - הסלון הישראלי המפורסם), בינתיים חי עם הדברים בשלום, הבית שלי אינו אולם קונצרטים וגם לא מתיימר להיות כזה, לכן טיפול אקוסטי מקצועי לא אכניס לחלל זה.
 
נחבר יום אחד ה rc שלי , נשמע
 

הגזמת, רק להכין קפה.

נותן לכם זמן עד עד שמכונת האספרסו מתחממת ;)
 

רק תשמע , אחרי זה אם טוב מארגן לך מכשיר כמו שלי בזול , עזוב לי את זה ! עלי
 
לפחות תצטרף אלי מיכאל ורן
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור