W walla246 אוהב את התחום הודעות 178 מעורבות 0 נקודות 16 5/1/13 #1 לסלון בגודל 46-55׳ עד 4500 ש״ח. תלת מימד לא מעניין,רוב הצפייה הינה tv וסרטים באמצעות האקסטרימר פרו ,השמע הינו באמצעות מערכת קולנוע ביתי. אשמח לחוות דעתכם והמלצתכם לדגם תודה על הסיוע אבי
לסלון בגודל 46-55׳ עד 4500 ש״ח. תלת מימד לא מעניין,רוב הצפייה הינה tv וסרטים באמצעות האקסטרימר פרו ,השמע הינו באמצעות מערכת קולנוע ביתי. אשמח לחוות דעתכם והמלצתכם לדגם תודה על הסיוע אבי
W walla246 אוהב את התחום הודעות 178 מעורבות 0 נקודות 16 5/1/13 #2 דבר נוסף: מה יעיד על תמונה ״חלקה״ ואיכותית יותר לצפייה, תדר תצוגה או יחס ניגודיות ? תודה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 5/1/13 #3 LED זה LCD עם תאורה אחורית מסוג נורות לד ולא מנורות פלורוסנט. ה- Hz מתייחסים לענין החלקת תנועה בתמונה. יחס ניגודיות מראה על היחסים בין שחור ללבן.
LED זה LCD עם תאורה אחורית מסוג נורות לד ולא מנורות פלורוסנט. ה- Hz מתייחסים לענין החלקת תנועה בתמונה. יחס ניגודיות מראה על היחסים בין שחור ללבן.
W walla246 אוהב את התחום הודעות 178 מעורבות 0 נקודות 16 5/1/13 #4 תודה ליאור ושבוע טוב אשמח לחוות דעתך למסך מומלץ בגודל 46-55 עפי התקציב הנ״ל תודה ושבוע טוב
M matan148 חבר משקיען הודעות 1,428 מעורבות 0 נקודות 36 8/1/13 #6 אין מסכים בגודל 55 בתקציב הזה. אני ממליץ לעלות את התקציב בעוד 500-700 שקל בשביל E550 גודל 51 של סמסונג מסך מעולה תבדוק אותו בהצלחה בברכה מתן
אין מסכים בגודל 55 בתקציב הזה. אני ממליץ לעלות את התקציב בעוד 500-700 שקל בשביל E550 גודל 51 של סמסונג מסך מעולה תבדוק אותו בהצלחה בברכה מתן
W walla246 אוהב את התחום הודעות 178 מעורבות 0 נקודות 16 10/1/13 #7 מתן תודה,בדקתי את המסך,אכן מעולה,אך מדובר בפלזמה ואני מעוניין בלד/LCD אשמח להמלצה נוספת על מסכים נוספים תודה על הסיוע
מתן תודה,בדקתי את המסך,אכן מעולה,אך מדובר בפלזמה ואני מעוניין בלד/LCD אשמח להמלצה נוספת על מסכים נוספים תודה על הסיוע