האם הגדרות הממיר צריכות להשתנות בחיבור S VIDEO

  • פותח הנושא פותח הנושא jariv
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

jariv

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
אם אני מחבר כבל SVIDEO Svideo

מה צריכות להיות ההגדרות בממיר של yes

זה משהו שברוב בורותי לא הצלחתי להבין מהמדריך חיבורים


האם זה כרגיל RGB או VHS
 

אין צורך להגדיר במקרה הזה, כבל S-VIDEO מעביר רק אות מסוג יחיד.
 
חיברתי ס וידאו ל ס וידאו ומשום מה ההודעה היחידה שאני מקבל היא
אין אות
 
אני מבין שמדובר בכבל אחר?
באיזה מקרים אתה מקבל אות?
 

כן, אבל משום מה האופציה היחידה עד כה שאנ מצליח לראות זה בחיבור סקארט ל RCA

בהתחלה ניסיתי להגדיר את הממיר גם כן

אבל כרגע הבנתי ממך שאין צורך להגדיר שום דבר בכבל הזה
אז איך למעשה הממיר יוצא מהאתחול המתקדם שהוא היה בו ?

והופך להיות לא מוגדר כך שיכול לתמוך סוף סוף בכבל ס וידיאו
 
אוקי עכשיו פתאום יש תמונה אבל שחור לבן וגרועה
 
איך פתאום? מה עשית
 

שיחקתי קצת עם הכבל ,
וגם כנראה שהגדרתי מקודם משהו שלא ההיתי צריך
ביטלתי את זה !

האמת חשבתי שזה יהיה לי הרבה יותר פשוט וזה סחט ממני קצת עצבים שלא הצלחתי לראות
בשורה התחתונה
הסבלנות משתלמת
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור