האם ב32" ההבדל בין FHD לHD rady יהיה מורגש?

  • פותח הנושא פותח הנושא chen84
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

chen84

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
על הפרק עומדים שני מסכים LG LD460 שהוא FHD עם 60hz

וסמסונג C450 HD רדי -עם 50hz

הLG יהיה הרבה יותר טוב ?
 

יהיה מורגש אם תשב ממרחק מטר מהמסך...
ממרחק צפיה ממוצע (2-3 מטרים) לא ממש תבחין בהבדל בשידור רגיל או HD, אלא אם תהפוך אותו למסך מחשב (לוח העבודה יהיה בגודל אחר).
מה זה הדגם הזה של LG? היכן כתוב במפרט שלו 60 הרץ?
 
אוקי, זה דגם שמתאים לארץ, זה בסדר.
 

הבנתי שלא יהיה הבדל "גדול" במרחק של מטר....

אבל הסמסונג.. HDReady ...

והLG שהיא FHD ,

בחדר. עיקר הצפיה תיהיה במרחק מקסימום של 2-3 מטרים..

יש הבדל בינהם של כמה מאות בודדות, והטלויזיה מתוכננת לשרת אותי שנתיים-שלוש
ואני מקווה להחליף אותה אחרי כן.


עד כמה קריטי יהיה הFHD ?
שידור HD יראה אותו דבר ? גם בHDR ?
 
תעשה את החישוב לבד.
כמה אתה רואה FHD?
הרי בכבלים/יס השידור הוא לא FHD אלא רק 1080i .
DVD רגיל הוא 720
רק אם תתחיל להוריד סרטי בלו ריי, או יותר מזה תקנה סרטי בלו ריי אתה תצפה בFHD.
עכשיו תחשוב כמה אתה עושה את זה והאם זה שווה את הכסף.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור