האם בכדי להזמין את הפופקורן 110 מאתר היצרן,צריך

  • פותח הנושא פותח הנושא walla246
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

walla246

אוהב את התחום
הודעות
178
מעורבות
0
נקודות
16
לפתוח חשבון "בגוגל צ'ק אאוט "ולשים את פירטי כרטיס האשראי שם או שניתן גם לקנות מאתרהיצרן בדרך אחרת ללא שפירטי כרטיס אשראי יסתובבו ברשת ?

2. אשמח לקבל עצה,היות ואינני מעוניין שפירטי כ.א יהיו ברשת ( למעט,באתר היצרן )
תודה


3. כמה זמן לוקח מרגע ההזמנה עד שזה מגיע לבית הלקוח ( משלוח למיאמי בארה"ב ) ?
תודה
 

לא חושב שדרך גוגל זה פחות בטוח מהזמנה באתר היצרן, שניהם עוברים דרך האינטרנט ולכל אחד מנגנון אבטחה משלו.
היות ואני לא מומחה אבטחה ברשת, לא יודע להמליץ, אבל בכל מקרה, היצרן הוא שבחר לעבוד עם מנגנון התשלום דרך גוגל.
לישראל לקח לחבילה להגיע כשבוע מרגע המשלוח.
 
תודה,יחד עם זאת היצרן מציע חבילה עם "דונגל" בגרסת N

אצלי הראוטר הינו של לבל וואן בגרסת G .
1. האם בארץ ישנה כבר שיטת N ?
2. האם זה יעבוד לי עם הראוטר הנוכחי ?
3. האם כדאי בכלל לעבור לגרסת N?--האם ספקי האינטרנט בארץ תומכים בזה?

מבולבל לגמרי
תודה
 
1. יש כבר ראוטרים וכרטיסי רשת למכירה.
2. יעבוד אבל בתקן G האיטי יותר ולא ב- N.
3. אין קשר לספקי האינטרנט, מדובר ברשת הביתית שמעבירה מידע ממחשב למחשב או רכיב אחר.
 

ליאור תודה על כל הסיוע והעזרה

אתה 10!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור