- הודעות
- 4,079
- מעורבות
- 1,023
- נקודות
- 113
שלום.
האם ארץ המוצא משפיעה על החלטת הקניה ברכישת רכיב אודיו יוקרתי.
תנו את דעתכם.
האם ארץ המוצא משפיעה על החלטת הקניה ברכישת רכיב אודיו יוקרתי.
תנו את דעתכם.
נערך לאחרונה ב:
אצלך זה "ניים ראשונה", אריה. זה לא "אנגליה" ראשונה. הרי אם אני שם לך Chord בבית אתה חותך וורידים ויוצא החוצה בצעקות שבר.בוודאי. אנגליה ראשונה. מי שבא לכם שנייה.
אריה
יכול להיות שאתה צודק.אצלך זה "ניים ראשונה", אריה. זה לא "אנגליה" ראשונה. הרי אם אני שם לך Chord בבית אתה חותך וורידים ויוצא החוצה בצעקות שבר.
בקיצור חגי, אם תביא לי מגבר שנשמע כמו MBL ועולה כמו פירלס, אני אקנה אותו גם עם המייד אין כורדיסטאן שרשום עליו. אבל, אם תביא לי שני מגברים שנשמעים ועולים אותו דבר, אני אעדיף את היפני/גרמני על פני הכורדיסטאני לאור כך שיש להם (לכאורה) מוניטין טוב יותר בנושא של בניית מכשירים, בקרת איכות ועמידות לאורך שנים. לכאורה.לדידי, אפילו לא ברמת הזניח.
פשוט לא נכנס למשוואה.
אנגליה בעיני מכתיבה את התרבות
ומסורת רבת שנים,
לדעתי המסורת וידע מצטבר מכריעים
ביכולת ייצור אודיו ברמה גבוהה,
והדבר ניכר בכל שטח שאנגלים עוסקים.
מכתיבה תרבות?
ניכר בכל שטח שהאנגלים עוסקים בו?
האנגלים, כמו היפנים, סיפחו אליהם תרבויות יותר מאשר יצרו אותן.
אם תביא לי שני מגברים שנשמעים ועולים אותו דבר, אני אעדיף את היפני/גרמני על פני הכורדיסטאני לאור כך שיש להם (לכאורה) מוניטין טוב יותר בנושא של בניית מכשירים, בקרת איכות ועמידות לאורך שנים. לכאורה.
לארץ המוצא יש חשיבות רק כשמדובר במוצר עם פס יצור קטן, קרי שמוציא מעט יחידות בפרק זמן נתון. זה מצביע, לפחות על פני הדברים, על בקרת איכות אנושית ובכך יש לתרבות השירות והייצור משקל כלשהו (שהולך ופוחת עם השנים, אך קיים). מצד שני, אם זה פס יצור שמנפק מספרים מטורפים של יחידות, אז אפשר להניח שבקרת האיכות היא רובוטית או משהו דומה, ואז אין לארץ המוצא שום חשיבות.
נראה לי שבהיי אנד עדיין יש חשיבות לארץ המוצא. ההרכבה עדיין נעשית בחלקה הגדול ידנית.