האם אפשר להביא טלויזיה מחו"ל???

  • פותח הנושא פותח הנושא גיא
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,489
מעורבות
1,385
נקודות
113
שלום לכולם,
נפלה בחלקי הזדמנות להביא מסך טלויזיה מחו"ל במחיר מאוד מפתה אך אני לא יודע אם זה כדאי
בגלל שיטות שידור שונות וכו'.
משהו יכול לעזור לי??
תודה גיא.
 

היי.

אתה בהחלט יכול להביא מכשיר טלויזייה מחו"ל אין שום מניעה אבל עליך לקחת בחשבון מספר דברים:

א. תצטרך לשלם עליה מכס, לפי מיטב ידיעתי סכום של כ 30 - 50 אחוז מערך המוצר.
ב. תצטרך לקחת בחשבון שבמקרה של תקלה לא בטוח שהחברה בארץ תתן לך מענה.
ג. לגבי שיטת השידור אני לא ממש בטוח אבל נראה לי שלא תהייה בעייה עם זה.

אני ממליץ לרכוש בארץ אלה אם המחיר הוא ממש ממש משתלם לעומת המחיר בארץ.

מקווה שעזרתי.

אסף.
 
בנושא המכס במקרה הזה אין בעיה.
באשר לשירות אני כמובן אבדוק את אפשרויות מתן שירות/אחריות ע"י חברה גדולה ובנ"ל
ומה שבעצם הכי מטריד אותי זה נושא שיטות השידור.
 
היא צריכה לתמוך ב- PAL B/G ובכלל בשידור וידאו בתדר 50Hz
 

היי ליאור,
אוקיי מלבד ה- PAL B/G ושידור ב-50HZ יש עוד משהו שעלי לקחת בחשבון?
תודה גיא.
 
זה הכי חשוב.
 
אוקיי תודה רבה ליאור.
ואם זאת לא טרחה גדולה מידיי אשמח לדעת אם ישנם עוד דברים שכדאי לדעת / לדאוג לגבי הטלויזיה כי אם כבר משקיעים אז שנשקיע במשהו טוב.
יש היום את כל נושא ה-HDMI וכו'.
שוב תודה רבה רבה,
גיא.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור