רמקולים האם אפשר/כדאי להשתמש ברמקולי סראונד כמו אלה עבור אטמוס תקרה?

  • פותח הנושא פותח הנושא mulderfox
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mulderfox

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
polk_audio_dipole_surround_1591783793_1d08287c_progressive.jpg

זה דגם די ישן של פולק אודיו. יש לו שני דרייברים בכל צד (הוא לא "יורה" קדימה), והוא מיועד לשמש כרמקול סראונד על קירות. האם אתם חושבים שאפשר או אפילו רצוי להשתמש בהם כרמקולי אטמוס במערכת 5.1.2? שם הם יהוו את ה-2 בסוף שמיועדים לאפקטים בגובה.

תודה!
 

אין שום בעיה
שים אותם בגובה וכאשר אתה מכייל את הרסיבר תבחר באופציה שם רמקול עילי ולא רמקול תקרה
 
בשביל אטמוס צריך רמקולים שמכוונים מהתקרה או מהחלק העליון של הקיר סמוך לתקרה אל המאזין/צופה.
הרמקולים האלה מכוונים הצידה, לא אל הספה.
אטמוס אמור לתת את מימד הגובה כאשר אטמוס קדמי את הגובה מלפנים ואטמוס אחורי את מימד הגובה מאחורי המאזין.
אין דבר כזה אטמוס מן הצד.
לכן הם לא מתאימים לאטמוס.
כל רמקול רגיל אחר יתאים.
ארז
 
בשביל אטמוס צריך רמקולים שמכוונים מהתקרה או מהחלק העליון של הקיר סמוך לתקרה אל המאזין/צופה.
הרמקולים האלה מכוונים הצידה, לא אל הספה.
אטמוס אמור לתת את מימד הגובה כאשר אטמוס קדמי את הגובה מלפנים ואטמוס אחורי את מימד הגובה מאחורי המאזין.
אין דבר כזה אטמוס מן הצד.
לכן הם לא מתאימים לאטמוס.
כל רמקול רגיל אחר יתאים.
ארז
ממקמים אותם בגובה עם הטייה כלפי מטה
אין שום בעיה עם זה
 

אתה מוזמן למצוא זוג רמקולי אטמוס שבנויים ככה כמו אלה שפותח השרשור הציג.
אם תמצא אז אחזור בי.
 
אתה מוזמן למצוא זוג רמקולי אטמוס שבנויים ככה כמו אלה שפותח השרשור הציג.
אם תמצא אז אחזור בי.
לא אמרתי שאלו רמקולים ייעודיים לאטמוס
אמרתי שאתה יכול להשתמש בהם לאטמוס
אתה מוזמן לשמוע אצלי 9 רמקולים "רגילים" בקונפיגורציה של אטמוס נשמעים נהדר עם כל האפקטים
ברור שעדיף לקחת רמקוליים ייעודיים אבל גם כאלו בסדר ויש אופציה לקנפג כאלו ברסיבר
 

לא אמרתי שאלו רמקולים ייעודיים לאטמוס
אמרתי שאתה יכול להשתמש בהם לאטמוס
אתה מוזמן לשמוע אצלי 9 רמקולים "רגילים" בקונפיגורציה של אטמוס נשמעים נהדר עם כל האפקטים
ברור שעדיף לקחת רמקוליים ייעודיים אבל גם כאלו בסדר ויש אופציה לקנפג כאלו ברסיבר

רמקולים רגילים מתאימים לאטמוס. לא חייבים רמקולי אטמוס ייעודיים.
רמקולים שלא "יורים" קדימה אלא הצידה לא מתאימים לאטמוס.

ארז
 
רמקולים רגילים מתאימים לאטמוס. לא חייבים רמקולי אטמוס ייעודיים.
רמקולים שלא "יורים" קדימה אלא הצידה לא מתאימים לאטמוס.

ארז
עכשיו שמתי לב שהרמקולים הנל ביפולריים
צודק
 
היי. מעדכן, שבסוף רכשתי רמקולים חדשים בקופסה מדגם Infinity Primus P142:
Infinity_P142BK_Primus_P142BK_2_Way_4_529923.jpg

אם כי.. יתכן שאשים אותם כרמקולים אחוריים, ולתקרה אשתמש במקום ב-Wharfedale Crystal 4.1 שהם חלק ממערכת החמישה רמקולים (רצפתיים קדמיים, סנטר ושני רמקולי מדף אחוריים) - כי הם קלילים יותר:
412275777.wharfedale-crystal-4-1.jpg


מה דעתכם?
 

לפותח השרשור - קרא את זה ..
https://www.hometheater.co.il/article06823.html

יש רמקולים שקיבלו את "ההכרה" של DOLBY..

אם אתה מתכוון ברצינות ללכת על אטמוס, עזוב את כל עצות "הנחשנים" (אלה שמנחשים יותר מאשר יודעים)
והתייעץ עם בעל מקצוע רציני.. גם מיקום הרמקולים בחלל האישי שלך הוא לא ככ פשוט.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור