רמקולים האם אפשרי ומתאים לחבר כבל RCA כזה לסאב..?

  • פותח הנושא פותח הנושא clubnet
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

clubnet

חבר אתר
הודעות
42
מעורבות
1
נקודות
8
שלום חברים, רציתי את עזרתכם..
יש לי סאב מדגם : ENERGY E-XL S10 ורציתי לחבר אליו
את הכבל RCA מצורף תמונה..
האם אפשרי, תקין ?
או חייב את הכבל הכבד הקשיח יותר (עָבֶה)
 

תמונות מצורפות

  • צילום מסך 2023-05-14 173247.jpg
    צילום מסך 2023-05-14 173247.jpg
    KB 47.4 · צפיות: 90
אפשר, אך זה לא כבל מסוכך, ייתכן ויהיו רעשים, תנסה.
 
אז זהו שלא היו רעשים.. רק הכבל שיש לי קצר..
אני צריך ארוך..
מה הטעם בשאלה שלך ״האם אפשרי או תקין ״ אם חיברת ועבד לשביעות רצונך ?
תכלס ההמלצה היא להשתמש בכבל מסוכך.
 

מה הטעם בשאלה שלך ״האם אפשרי או תקין ״ אם חיברת ועבד לשביעות רצונך ?
תכלס ההמלצה היא להשתמש בכבל מסוכך.
שואל האם זה תקין, האם אפשרי לחבר.. שמעתי בסדר..
*הבעיה שבגללה חיברתי את הכבל בתמונה , כי הכבל הקודם שלי היה מקולל כנראה..
שהרצתי סרט ולאחר מכאן עצרתי, ונגעתי בכבל היה רעש מהממברנה..
לכן בדקתי עם כבל מזדמן שהיה לי, בכל מקרה רכשתי חדש..

כתבת לי בכבל מסוכך, לזה התכוונת :

אם ככה רכשתי אותו..
 
כן, זה כבל עם סיכוך.
הבעיה נפתרה או עדיין קימת ?
 
כן, זה כבל עם סיכוך.
הבעיה נפתרה או עדיין קימת ?
כן כאשר עצרתי את הסרט, ונגעתי טיפה בכבל.. לא היו רעשים מהממברנה..
רציתי את עזרתך בנושא אחר פה:

תודה אשמח אם תוכל לתת את דעתך..
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור