האם אני רואה באיכות HD?

  • פותח הנושא פותח הנושא hammer_
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

hammer_

חבר אתר
הודעות
29
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם..
קניתי השבוע מחשב נייד מחברת LG , יש לו מפרט עשיר..אבל אני יתמקד בסוג היציאה שלו..
למחשב הנייד שלי יש יציאת HDMI ול-LCD החדשה שקניתי יש כניסת HDMI
יש לי גם כבל HDMI 1.3 (יש עליו פס זהב).
חיברתי את המחשב הנייד ל-LCD והתחלתי לראות סרטים..
רציתי לדעת אם הסרטים שאני רואה הם אכן באיכות של HD או שאני צריך תוכנה מיוחדת למחשב שתנגן את הסרטים באיכות HD?
האם המחשב/LCD יודעים לעשות את ההמרה הזאת או שאני צריך לנגן את הסרט במחשב עם תוכנה מיוחדת ולראות ב-LCD?

תודה לכל העונים..
 

השאלה היא באילו קבצים אתה צופה, האם מדובר בקבצי HD במקור?
 
אממ..
הסרטים שאני מוריד הם תחת הכותרת "סרטים באיכות HD"
איכות של 720p /1080p
זה מה שרשום בפרטים של הסרט.. אז ממה שאני מבין זה אכן איכות של HD לא ?
 
אם לסרט יש רזולוציה של 1280X720 ומעלה, אז זה נחשב HD והמחשב אמור לנגן ולהעביר את זה לטלויזיה.
 

לא צריך נגן מסוים נכון?
אפשר לנגן על מדיה פלייר..
 
אכן, בתנאי שיש לך את כל ה- CODECים המתאימים.
 
איך אני ידוע אם יש לי או לא?
יש לך קישור שממנו אני יכול להוריד את הקודקים המתאימים ?
 

דרך נגן VLC או K-LITE למשל.
הנגן מציג הודעת שגיאה כאשר חסר לך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור