האם אין פלזמה 46" או 47"

  • פותח הנושא פותח הנושא eb73
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eb73

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
1
המרחק של הסלון 4 מ' מקיר לקיר.כאשר ראיתי בחנויות - 42" נראה לי קטן מדיי. 50" גדול מדיי.

מרוב הכותבים כאן אני מבין שבגדלים כאלה עדיף פלסמה. אז מה הפתרון ?
 

יש 42" או 50" בפלזמה.
ב- LCD תוכל למצוא 46" או 47"
 
מה השימוש בעיקר?
 

65% טלויזיה, 35% DVD וסרטים (חלק ב DIVX)
 
ומה התקציב?
 
במרחק הצפיה שלך אתה יכול ללכת על מסך פלזמה 50''
גם אם זה נראה לך גדול בהתחלה, מהר מאוד מתרגלים לכך.
אני עברתי למסך 42'' מ 29'' וזה נראה לי גדול בהתחלה - היום אני יודע שגם 50'' היה יכול להתאים לחדר שלי (חשבתי בעבר עך מקרן ושם מדובר על מסך הרבה יותר גדול :) )
 

ומה התקציב?

לא יותר מ 13K - ואז אולי ל 50" אצטרך להתפשר על איכות כי ככל שהטלויזיה גדולה יותר ה"תוצאות" של הפשרות יהיה בולטות יותר לרעה...

למשל ה Q91 של סמסונג - איך ה 42 לעומת 50 - האם איכות הצפייה שווה ?
 
איכות הצפיה שווה בתנאי שהמרחק שונה: ב- 50" תצטרך לשבת רחוק יותר לעומת ה- 42" בכדי לקבל איכות דומה (ולסבול פחות מ"איכויות" השידור).
 
איכות הצפיה שווה בתנאי שהמרחק שונה: ב- 50" תצטרך לשבת רחוק יותר לעומת ה- 42" בכדי לקבל איכות דומה (ולסבול פחות מ"איכויות" השידור).

נו - חזרנו לשאלה הראשונה - האם במרחק של 3.5-4 (המרחק מקיר לקיר אצלי הוא 4 מ') - איכות הצפייה ב 50 מספיק טובה וזה לא מסך גדול למרחק הזה. אשמח אם בעלי נסיון עם Q91 50 של סמסונג יגיבו כי אני רואה שהדגם הזה הוא מאוד מומלץ פה ...
 

אצלי צפיתי בדגמי פלזמה 50" של פנסוניק / פיוניר והיה בסדר עבורי, אין לי ניסיון עם הסמסונג.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור