האוזניות שלי מוציאות רעש לבד של הד

  • פותח הנושא פותח הנושא BeNcOHEN
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

BeNcOHEN

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
היי לכולם
עד אתמול הכל היה טוב והאוזניות שלי היו בסדר
היום נכנסתי לדיסקורד והתחיל להיות רעש מהאוזניות לבד שאלתי חברים והם אומרים שיש רעש חזק כמו אוויר והד
עכשיו האוזניות חדשות חשוב לציין בנות חודש משהו כזה
יש לציין שאני בלי שום כרטיס קול פשוט אם שני החיבורים הפשוטים ושם דבר לא עוזר אם יש מישהו שמבין אשמח שבת שלום
 

האם אלה אוזניות חוטיות או BT?
 
בכל מקרה, אם אלה אוזניות חוטיות נשמע שהבעיה היא בפלאג שנפגע וחוט אחד התנתק לו. נסה לשחק עם הפלאג ולראות אם זה משפיע, אם כן, צריך לתקן את הפלאג.

יכול להיות שהנתק הוא באזור האוזניה עצמה אבל תתחיל מהפלאג.
 
ואם זה אוזניות בלוטוס בדרך כלל באתר החברה יש הסבר איך לאתחול לאוזניות, זה בדרך כלל עוזר.
 

נערך לאחרונה ב:
שכחתי להוסף שאם אתה לא מצליח למצא את ההסבר באתר החברה, אתה יכול לפנות לשירות לקוחות שלהם ולשאול.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור