האודיופילים נוהרים בהמוניהם..

  • פותח הנושא פותח הנושא YB-7
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
 

מעניין אם אחת מהן רצתה לשדרג?
 
יפה מאוד :).
 

נו מה זה אומר
אודיופילים הם עדר ??? {אני בתוכם כן} של אוהבי שידרוגים חחחחח
סתם חתימה טובה
 

כהל מאזינים נאמן ,אבל ממש לא אודיופילי,כי הביצועים של הבחור לא מתקרבים למקובל בקטגורית היי-אנד...:p
 
כהל מאזינים נאמן ,אבל ממש לא אודיופילי,כי הביצועים של הבחור לא מתקרבים למקובל בקטגורית היי-אנד...:p
אבל מושך פרות לפי הסרט לפחות אז מדבר למשהוא זה בטונציה של פרות כן :p
 

כהל מאזינים נאמן ,אבל ממש לא אודיופילי,כי הביצועים של הבחור לא מתקרבים למקובל בקטגורית היי-אנד...:p

בקטגוריית היי אנד זה צלילים, ולא מוזיקה.
למה לא?
 
גיבור
אני במקומו הייתי בורח
אני מתקרב לפרות רק בדבאח
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור