דעתכם על 42XV500 החדשה של טושיבה

  • פותח הנושא פותח הנושא nebarkay
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nebarkay

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
http://www.yshalom.co.il/catalog/product_info.php?products_id=264

הדבר העיקרי שמתריד אותי הוא שהיא 8 מילישניות...
האם זה יפריע - האם אני אראה מריחות על המסך.

הטלביזיה תשמש בעיקר לצפיה בטלביזיה (SD) דרך YES וסרטים בHD.

יש לי הזדמנות לקנות במחיר זול מאוד כ6900 ש"ח.

תודה
 

התליויזיה טובה מאד.ראיתי אצל חבר שמחובר להוט רגיל ורואים פצצה.גם המחיר מדהים.תוודה שהיבואן ניופן ולך על זה
 
יש בעיה עם היבואן י.שלום? למה דווקא ניופאן?
 
ניופן זה היבואן המקורי .י.שלום לא יתן לך אחריות מלאה.בכל זאת 7000שח זה לא כסף קטן
 

י.שלום נותן שנה אחריות בדרך כלל.אני רואה שנתנו לך שלוש שנים.תבדוק טוב מה כוללת האחריות שלהם ואם נראה לך שהכל בסדר תלך על זה
 
חברים אכלנו מספיק שטויות בנושא יבואנים לא רשמיים
איך למעשה י.שלום מעז לכתוב באתר את המשפט הבא.
אחריות מקורית מלאה לשלוש שנים עלידי היבואן הרישמי י.שלום

צריך ברמת העיקרון להיזהר , היות ומדובר בסכום כסף לא קטן עדיף לקנות אצל היבואן הרישמי קרי ניופאן.
אם היה מדובר במצלמה הייתי לא מהסס כלל לקנו מיבואין לא רישמי.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור