S sambrano1 חבר אתר הודעות 21 מעורבות 0 נקודות 0 18/1/11 #1 מה דעתכם על מסך הזה נמכר ב5000 שח +lcd 32 אינץ +אחריות של ניופאן? http://www.newpan.co.il/Index.asp?ArticleID=3179&CategoryID=576&Page=1 תודה מוטי
מה דעתכם על מסך הזה נמכר ב5000 שח +lcd 32 אינץ +אחריות של ניופאן? http://www.newpan.co.il/Index.asp?ArticleID=3179&CategoryID=576&Page=1 תודה מוטי
H hbs חבר משקיען הודעות 971 מעורבות 9 נקודות 18 20/1/11 #3 פיילוט זה שם של ניופאן, אני לא חושב שזה יצרן אמיתי . כמה עולה מסך LED כזה של יצרן נחשב כמו סמסונג או LG או טושיבה ? אם מקבלי םמתנה מסך 32 אז זה בטח שיותר שווה .
פיילוט זה שם של ניופאן, אני לא חושב שזה יצרן אמיתי . כמה עולה מסך LED כזה של יצרן נחשב כמו סמסונג או LG או טושיבה ? אם מקבלי םמתנה מסך 32 אז זה בטח שיותר שווה .