דעתכם על טלוויזית LG מדגם 47LM580Y

  • פותח הנושא פותח הנושא Clint Eastwood
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Clint Eastwood

חבר אתר
הודעות
30
מעורבות
0
נקודות
6
יש מבצע לא רע,והטלוויזיה הזו נמכרת באיזור 4000 ש"ח.
אני נוטה לחשוש כאשר מדובר במחיר זול כל כך.

השימוש שלי איתה יהיה מן הסתם לטלוויזיה (יס/הוט) אבל חשוב לי בעיקר שסרטים בבלו ריי וב-DVD היא תעשה עבודה מצויינת.
התקציב ההתחלתי שלי היה עד 5000 ש"ח,כאשר קיויתי למצוא טלויזיה איכותית שהיא גם 3D,אבל לא ממש מצאתי משהו בטווח המחירים האלה.

עצתכם?
 

אין מה לחשוש בגלל ירידת המחיר, זה נורמלי. תבדוק רק מי נותן האחריות.
בכל מקרה, המותג הוא ידוע ולא איזה "חתול בשק". מומלץ כמובן לראות את המסך בחנות, בשידורים רגילים וגם HD ולהתרשם בעצמך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור